"הוט עיקלו לי את החשבון ללא סיבה ואני מתקשה להתקיים"

סיוון כהן שוחחה ב-103FM עם שרי, שגילתה כי חברת 'הוט' עיקלה את חשבונה: "טענו שמדובר על חוב מבית אבי בו אני כבר לא חיה כעשר שנים"

מעריב אונליין - לוגו צילום: מעריב אונליין
הוט מובייל
הוט מובייל | צילום: אבשלום ששוני

לדבריה, "כשפניתי אליהם בהסברים וביקשתי שישלחו לי חשבונות ומסמכים הם טענו שמדובר על חוב מבית אבי בו אני כבר לא חיה כעשר שנים. טענו שהחזקתי בשני מנויים בעוד שבפועל החזקתי במנוי אחד ואף טענו שאני מחזיקה בעסקת טריפל למרות שחייתי בדירה קטנה ללא טלפון ואינטרנט, את הממירים שהיו ברשותי החזרתי לחברה עוד בשנת 2013. נעלו אותי מכל כיוון לאחר שהחשבון שלי עוקל ולא יכולתי להמשיך, לא יכולתי לבצע שום פעולה בחשבון הבנק. ביצעתי חיובים דרך הדואר ואני מתקשה מאוד להתקיים".

סיוון כהן הציגה את תגובת 'הוט' לפרשה: "הוט טוענים בתגובה כי מדובר בלקוחה המחזיקה בשני חובות פתוחים בשנת 2012, כרטיס האשראי שלה בוטל בשנת 2013 ולכן החוב נותר פתוח. כל ניסיון שלהם ליצור קשר עם הלקוחה לא צלח".

"הם שקרנים!", השיבה שרי בזעם: "זה פשוט לא נכון. אני ניסיתי ליצור עם החברה קשר פעמים רבות בנושא אפילו הקלטתי את השיחות. לא נעלמתי ויש לי הוכחות לכך. אני מקווה שהחברה תפסיק לשקר ולרמות אזרחים תמימים".

תגיות:
הוט
/
צרכנות
פיקוד העורף לוגוהתרעות פיקוד העורף