גם אם הגשם מסרב לבוא, מחלות החורף כבר כאן ואיתן הגדג’טים, למשל מדחום InstaTemp שמייבאת חברת “ליברטי”. על המראה ההייטקיסטי הוא זכה בפרס העיצוב של המגזין "טיים", אבל הפלוס העיקרי שלו הוא שהוא מאפשר למדוד את טמפרטורת הגוף מבלי לדחוף אותו מתחת לבית השחי, לפה או לכל מקום אחר. פשוט מקרבים אותו למצח, לוחצים והטמפרטורה מוצגת. רמת הדיוק של המדחום גבוהה ומדידה לוקחת לא יותר משנייה, מושלם למדידת חום אצל ילדים. החיסרון: אי אפשר להחליף את הסוללה שלו, מה שאומר שאחרי כשנתיים (או כ־7,500 מדידות) תצטרכו להחליף אותו.



מחיר: 229 שקלים



Baseus היא תושבת מגנטית קטנה אך איכותית שנצמדת בהדבקה לרכב, מצוידת במגנט חזק, שמונע מהסלולרי להחליק או לזוז, ומגיעה בצבעי שחור, ורוד וזהב. התושבת בעלת ראש מסתובב אשר מאפשר לשחק עם הזווית של הטלפון ומגיעה עם שלושה מגנטים בצבעים ובגדלים שונים, להדבקה על גב הטלפון.



מחיר: 149 שקלים, ברשת חנויות סאני



תושבת מגנטית לרכב של סאני. צילום: יח"צ



עונת השוקו החם כבר כאן, ואיתה עוגיות "טים טם" הוותיקות. למי שלא מכיר במקרה, נזכיר כי מדובר בעוגיות במרקם ביסקוויטי הממולאות בקרם ובציפוי שוקולד - מריר או חלב - אשר נמסות מבפנים והופכות למין קשית למשקה חם, ובמילים אחרות – גן עדן מתוק. לאחרונה הושק קמפיין פרסומי ברשתות החברתיות, שבמסגרתו תוכלו להעלות סרטון שלכם שותים באמצעות "טים טם", ואולי תזכו בטיסה זוגית לאוסטרליה. בהצלחה.



מחיר: 15.90 שקלים



טים טם. צילום: יח"צ



מכורי "קינדר בואנו" ישמחו לגלות את אריזת “קינדר בואנו מיני”, חטיפים בגודל מוקטן באריזות אישיות. בשקית חטיפים בשלושה טעמים: קלאסי, מריר ולבן, כל חטיף בגודל ביס. נפלא לאירוח וגם לסיפוק חשקים מיידי, בלי יותר מדי נזקים קלוריים.



מחיר: 19.90 שקלים



קינדר בואנו מיני. צילום: יח"צ



נעלי הבית של המותג Dearfoams מתאימות למי שאוהב תחושת רכות ופינוק, שלא תבוא על חשבון היציבות. הסוליות של המותג קשיחות, כך שאם אתם צריכים לצאת לרגע מהבית, אתם יכולים לעשות את מבלי לחשוש מהחלקה. מעל הסוליה יש מילוי פנימי רך ונעים שעוטף את הרגליים. מלבד על נוחות, המותג מקפיד על עיצובים אופנתיים המשלבים רקמות, סריגה, כפתורים ורוכסנים.



מחיר: 99־199 שקלים



נעלי הבית של המותג Dearfoams. צילום: יח"צ





תחושת דז'ה וו אחזה בי כשטעמתי את סדרת המוצרים החדשה של חברת “שקדיה": פקאנים בציפוי שוקולד חלב ושקדים בציפוי שוקולד חלב. אומנם מדובר במוצרים חדשים, אך הטעם מזכיר נשכחות. השוקולד האיכותי משתלב מעולה עם הקראנצ’יות של השקדים והפקאנים. אף שלא מדובר במשהו שלא טעמנו בעבר ואין פה חידוש, זה פשוט טעים.



מחיר: 12.90 שקלים



השקדיה. צילום: יח"צ



הכנו את לקט השורשים של "סנפרוסט" עם ארטישוק ירושלמי, בטטה, גזר לבן וכתום ובצל. התוצאה הייתה אנטיפסטי עשיר: הירקות היו קראנצ'יים וטעמם לא נפגם מההקפאה. רק היינו שמחים אם היו מפחיתים את המינון של הגזר הכתום, שגרם לכל המנה להיות מתוקה מדי. מובן שהירקות מתאימים גם להכנת קדירה ולאפייה בתנור.



מחיר: 21.90 שקלים



לקט השורשים של "סנפרוסט". צילום: סטודיו יסמין ואריה


אחרי שהתרגלנו לראות שוב את העוגיות “עד חצות” על המדפים, עכשיו מגיע תורן להתחדש באריזות אישיות. הגרסה החדשה מאפשרת לאכול כמות מדודה של עוגיות ולא להתפרע על כל הקופסה, וגם לקחת מנה ארוזה כשיוצאים מהבית. הגרסה החדשה מגיעה בשני אופנים: עיגולים ואצבעות – ובשתיהן תמצאו ביסקוויט פריך עם קרם רך ושוקולד. בכל מארז יש שש שקיות, כך שמדובר בפתרון נוח לכל מי שרוצה את המתוק שלו במנות קטנות.

מחיר: 10 שקלים

עוגיות “עד חצות”. צילום: סטודיו שטראוס