חנן היה אמור לעלות על טיסת 'Norwegian Air', אך הדיילת החליטה שהוא מסוכן לנוסעים ומנעה ממנו להעלות למטוס. הוא תבע את החברה וזכה ב-50 אלף שקלים פיצוי. על המקרה סיפר היום (חמישי) חנן ב-103FM: "כשהגענו לשדה התעופה התפתח ויכוח קטן ביני לבין דיילת הקרקע על מזוודה שנשאתי עמי לטיסה, הרגשתי שפשוט לא רוצים לעזור לי, למרות ששילמתי בשנית על העלאת המזוודה למטוס נאמר לי שאני אלים ומפחיד את הדיילת ולכן אני מנוע מלהצטרף לטיסה. קראו לקצין הביטחון שקבע שאני לא עולה על המטוס, מבלי לספק לי הסברים נוספים".

עוד הוסיף: "החלטתי לתבוע את החברה, זה היה תהליך ארוך שלקח כמעט כשנתיים וחצי. ניסו להתיש אותי ולבסוף זכיתי. אני חושב היום על כל האנשים שלא יכלו לשלם לעורכי דין. יחד עם זאת היה לי מזל שהקלטתי את הסיטואציה מראש כך שהייתה לי הוכחה מוצקת שהקלה עליי מאוד בבית המשפט. היו בשדה התעופה עוד המון מצלמות אבטחה נוספות שתיעדו את האירוע אך לא היה לחברת התעופה שום אינטרס לעזור לי".

 

לשיחה הצטרף עורך הדין אהרון ריבלין שהתייחס למקרה וטען: "לא מדובר במקרה שכיח. הצמדת תגית לנוסע כמסוכן זה מקרה נדיר. אילולי לחנן הייתה הקלטה היה לו הרבה יותר קשה להוכיח את עמדתו. מצד שני זה לא ייתכן שכולנו נסתובב כל הזמן עם מכשיר הקלטה". סיון כהן התייחסה לדבריו וטענה: "הרבה פעמים אני ממליצה למאזינים ולצופים שלי להקליט, בסופו של דבר זה מה שמנצח, כשמדובר במקרים של מילה נגד מילה החברות הגדולות תמיד מנצחות".  "זה נכון", השיב עורך הדין ריבלין, שסיכם: "כבר כמה שנים קיים חוק שירותי התעופה שקובע את הפיצויים שיינתנו בכל מקרה".
עריכה: איתמר זיגלמן