כשהן בתוך קופסה מעוצבת, מגיעות האוזניות האלחוטיות מסדרת MA Wireless של המותג הסקוטי RHA. בתוך הקופסה נמצאות אוזניות בעיצוב אלגנטי שנתמכות על העורף (כמו שרשרת), וכך מאפשרות למאבדי האוזניות האלחוטיות הקטנות לנשום לרווחה. את האוזניות אפשר לחבר באמצעות בלוטות', ואיכות השמע שלהן מעולה. הסאונד נקי, מהטובים ששמעתי עד עכשיו, בעיקר באופן אלחוטי. אהבתי במיוחד שמצורפים לאוזניות נרתיק חמוד לשמירה על האוזניות - והכי חשוב, סט מתאמים מסיליקון, כך שלא צריך להתפשר על מתאם לא נוח ופשוט אפשר לבחור את זה שיושב הכי טוב באוזן. שווה כל שקל, בעיקר למי ששומע הרבה מוזיקה ומחפש אוזניות שמחזיקות מעמד זמן רב ללא טעינה.


מחיר: 449־699 שקלים ברשת איי־דיגיטל

עם שם כל כך ארוך כמו Advanced Night Repair Eye Concentrate Matrix, באסתי לאודר יצרו ציפיות גבוהות מאוד לקרם העיניים החדש שלהם. עד לאחרונה היה קשה לשכנע אותי שהעיניים זקוקות לקרם משל עצמן, ולכן פשוט השתמשתי באותו קרם לאזור העיניים והפנים. אבל אחרי שניסיתי את נוסחת ה"מטריקס" החדשה, אני חייבת להודות שאולי טעיתי. הקרם הוא לא בדיוק קרם טיפוסי, אלא מגיע במרקם שיותר דומה לסרום. בחברה טוענים שיש בו ריכוז כפול של חומצה היאלורונית, שנועדה להעניק לחות לעור העדין סביב העיניים ולהפחית קמטים ונפיחות. הסיבה לטיפול המרוכז נובע גם מכך שאזור העיניים כל הזמן בפעולה, ולכן העור הדק סביבו מזדקן יותר מהר. הקרם־סרום נותן תחושה של מילוי, כמו בוסט של אנרגיה, בעיקר אחרי שהחסרתי שעות שינה. אהבתי.


מחיר: 300 שקלים

Advanced Night Repair Eye Concentrate Matrix. צילום: יח"צ


כרית החימום החשמלית “חיבוקי" של חברת "ליברטי" השתדרגה לרגל החורף. הכרית, שהגיעה קודם בעיצוב בתולי, משלבת כעת בד נעים וקטיפתי וכיס שבו אפשר להכניס את הידיים. מעבר לנראות האלגנטית, הכרית נוחה לשימוש וקשה להיפרד ממנה במהלך החורף. כל מה שצריך זה לטעון אותה בחשמל לעשר דקות והיא שומרת על חום כמה שעות. ממש כמו כרית החימום הישנה שבה היינו ממלאים מים מהקומקום, אך בלי ההתעסקות ותחלופת המים. פתרון נוח ויעיל לחורף חם.


מחיר: 85 שקלים

כרית החימום החשמלית “חיבוקי" של חברת "ליברטי. צילום: יח"צ



תמיד אהבתי צעיפים, אך אני מודה שאני פחות אוהבת את ההתעסקות איתם ואת הקשירות המוגזמות. המעצבת עדי בקשי פתרה את העניין לפני כמה עונות, עם צעיפי הכפתור שלה, שגם אליהם לקח לי זמן להתרגל, אבל הם פשוטים לתפעול ושווים את הטרחה. השנה היא משדרגת את מבחר הצעיפים עם טקסטורות אתניות, בד בוקלה, צעיפי פרווה דו־צדדיים שנהדרים לימים קרים, צעיפי פליז, צעיפי כותנה סרוגים, ואפילו צעיפי פוך צבעוניים שמצוינים לכל מי שמתכנן חופשת סקי. אני אוהבת אותם מכיוון שהם נוחים, מחממים מאוד, בעיקר אלו המשלבים פרווה או פליז, וחלקם אפילו יוניסקס.


מחיר: 129־199 שקלים

עדי בקשי, צעיפי כפתור. צילום: יח"צ



טוש הארה לעיניים הוא כבר לא מוצר חדש בשוק הקוסמטיקה, אך כעת הוא הפך לנגיש יותר, מאחר שרשת הלואוקוסט ביוטיקייר הוציאה סדרה כזו. הטוש מבוסס למעשה על קרם, וממש בדומה לקונסילר, הוא מאפשר להסוואת כהויות ולהאיר אזורים בפנים. מה שיפה בסדרה של ביוטיקייר הוא שהם מציעים טושים בכמה גוונים, המאפשרים להתאים את הגוון לפנים. ניסיתי את הטוש והוא נעים על העור, מאוד קליל וכמעט לא מורגש. על ידי מריחה שלו עם האצבעות, יכולתי לשחק עם כמות ההברקה הרצויה.


מחיר: 7.90 שקלים

טוש הארה, ביוטיקייר. צילום: יח"צ



עונת החורף הקרה מזמנת לנו השראות רבות שאותן אפשר לראות בכל תחומי העיצוב. גם בתחום הטיפוח העונה משפיעה על המראה, למשל בקולקציית GLACIAL ILLUSION WINTER של מותג הלקים CND. בניגוד לצבעים הנועזים והשמחים שאנו רואים בקיץ, הלקים בקולקציה מגיעים בצבעים קרים, ומה שמעיר אותם לחיים הוא הנצנוץ הקיים בהם. הקולקציה מורכבת משישה גוונים, החל מכחול ועד לניוד וגליטר שקוף. אהבתי את הצבעים הבהירים יותר כמו הניוד והוורדרד, ופחות את הכחול שנראה גס מדי על הציפורניים.


מחיר: 55 שקלים



GLACIAL ILLUSION WINTER של מותג הלקים CND. צילום: יח"צ



בחודשי החורף, בעיקר כשיש ילדים קטנים בבית, אנו נוטים להשתמש יותר במייבשי כביסה אשר לא פעם פוגמים בניחוחות של אבקות ומרככי הכביסה. ניסינו את המבשם “בייבי" מסדרת “מקסימה" של סנו. למבשם יש ריח של טאלק, בדומה להרבה ממוצרי הילדים. הוא היפואלרגני ואפשר פשוט להתיז ממנו ישירות על הבגדים. באופן מפתיע, הריח נשאר לאורך זמן, או לפחות עד הכביסה הבאה במקרה של פעוטות.


מחיר: 22.90 שקלים

מבשם “בייבי" מסדרת “מקסימה" של סנו. צילום: יח"צ



למצוא קינוחים איכותיים מחוץ לקונדיטוריה זה עניין לא פשוט, וכשפוגשים כאלה בחנות נוחות של "מנטה" זה בכלל מפתיע. הקינוחים מגיעים בכלי זכוכית, שאחרי שנוקה משאריות הקינוח כבר נכנס לארון במחשבה על הקינוח הבא שיאוחסן בו. בין הקינוחים שנבחרו על ידי שף “קפה ג’ו" ומאפיית “ביסקוטי", תמצאו גבינה פירורים, וניל תפוחים, סופלה שוקולד, פאי לימון, גבינה פירורים ללא תוספת סוכר ושוקולד בלגי ללא תוספת סוכר. טעמנו שניים מהם: את סופלה השוקולד שהיה טעים, אך חסרה בו מעט מהרכות השוקולדית שחיכינו לה במרכז, ואת הגבינה פירורים שהיה קלאסי, וסגר את הפינה של המתוק אחרי הארוחה. יש סיכוי שאפילו נקנה אותם שוב, אם יהיה לנו קרייבינג למתוק על הדרך.


מחיר: 18 שקלים

קפה ג'ו. צילום: יח"צ