Miracle Eye Cream של יובנה הוא קרם עיניים שמגיע עם אפליקטור (מטוש) שעוזר להחדרת הקרם, ועל הדרך מקרר את אזור העיניים, מעסה ומרגיע את העור הרגיש. ניסינו אותו לאחר שבוע עמוס במיוחד שבו העיניים נראו עייפות ומעט נפוחות. התחושה הראשונה הייתה בוסט של אנרגיה, ולא מעט בזכות האפליקטור. אחרי עיסוי של כמה שניות הקרם נספג לחלוטין, ונתן תחושה של רעננות ואפילו של מתיחה קלה. בחברה טוענים שהקרם מקטין ומצמצם את הקווים, הקמטים והכהויות מסביב לעיניים. אנחנו הרגשנו שאחרי כמה ימים הנפיחות סביב העיניים נעלמה, והעור הרגיש חיוני. מה שכן, הקמטוטים לא נעלמו.



מחיר: 199 שקלים. 3/4



מותג האיפור "סמאשבוקס" החליט שהחורף הנוכחי יוקדש לצבע עוצמתי ולברק, והתוצאה היא קולקציית שפתוני הג’ל


Be Legendary שמתחדשת בשני גימורים: מבריק ומטאלי. הדבר הראשון שהרגשנו כשניסינו את השפתונים הוא הרכות שלהם, מין תחושה של ג’ל עשיר בלחות. כבר במריחה אחת, השפתיים מקבלות צבע עשיר, מבריק ועסיסי. בקולקציה יש שני גוונים של אדום, ורוד קליל וורוד מג’נטה, שמאוד פופולריים לאורך כל השנה. אפשר למצוא גם צבעים יותר טרנדיים, כמו סגלגל וכחול. על אף מרקם הג’ל, השפתונים לא דביקים ואף נשארים לאורך זמן.



מחיר: 115 שקלים. 3/4



קולקציית שפתוני הג'ל בי לג'נדרי של סמאשבוקס. צילום: יח"צ
קולקציית שפתוני הג'ל בי לג'נדרי של סמאשבוקס. צילום: יח"צ



לתחליב הגוף של המותג הבריטי Cowshed יש מרקם עשיר הנספג במהירות ומותיר את העור נעים למגע. בתחליב יש שמנים אתריים כמו לבנדר ואיקליפטוס וחמאות שיאה וקקאו, שיוצרים ניחוח מרגיע מצד אחד, אך גם קרם עתיר בלחות. ניסינו את התחליב פעם ביום למשך שבוע. הוא הצליח להתמודד בצורה מעולה עם העור היבש והעייף מהקור. ככל שהתקרב השבוע לסופו, היה אפשר להרגיש שהעור דורש הרבה פחות לחות, והוא מרגיש גמיש וחיוני. את התחליב אפשר למצוא באתר הרכש Felleza.



מחיר: 29 דולר (באתר החברה). 4/4




תחליב הגוף של קאושד. צילום: יח"צ
תחליב הגוף של קאושד. צילום: יח"צ



נסיינית שסובלת מיובש בשפתיים ניסתה שני גוני חורף חדשים בסדרת שפתוני Infinity של איל מקיאג’, ודיווחה שעל אף שבדרך כלל היא נמנעת משפתונים בגוני מט המייבשים יותר את השפתיים, היא זכתה לחוויה שונה. לשפתונים היה מרקם נעים ורטוב, הצבעים היו דומיננטיים, התקבעו מיד על השפתיים ונשארו אטומים מהבוקר ועד ארוחת הצהריים. גם אז השפתון לא ירד הרבה, אלא היה זקוק רק לחיזוק קל.



מחיר: 129 שקלים. 4/4




שפתוני אינפיניטי של איל מקיאג'. צילום: יח"צ
שפתוני אינפיניטי של איל מקיאג'. צילום: יח"צ



לסדרת לחמית הוותיקה של אסם הצטרפו שני טעמים: זיתים ועשבי תיבול. מי שנוהג לאכול את הלחמית ללא תוספת גבינה או מטבל, צפוי להתלהב מתוספת הטעמים שמשדרגת את הקרקר הדי משעמם. טעמנו את לחמית עשבי תיבול, שמבוסס על חיטה מלאה בתוספת בזיליקום, רוזמרין, אורגנו וטימין. הקרקר היה בטעם מעודן, מעט מלוח. נחמד לאכול אותו כנשנוש, אך הוא בהחלט מוצלח יותר עם גבינה וירקות.



מחיר: 8־11.90 שקלים. 3/4



לחמית, "אסם". צילום: יח"צ
לחמית, "אסם". צילום: יח"צ



יותר חריף ממתוק, זה מה שהרגשנו כשניסינו את הדבש עם צ’ילי חריף של יד מרדכי. הדבש מגיע בבקבוק לחיץ ונוח לשימוש. בחברה ממליצים להשתמש בו בתבשילים, כממרח או אפילו כתיבול למשקאות. ניסינו אותו כממרח בכריך עם גבינות, והוא יצר משחק טעמים מעניין, אם כי חריף מדי לצד הגבינות המעודנות. כששילבנו אותו כתיבול לאורז עם ירקות מוקפצים, הוא היה מושלם ונתן מתיקות עדינה וחריפות מאוזנת, בעיקר כשהרוטב נספג באורז. פתרון  נהדר לישראלים אוהבי החריף.



מחיר: 13.90־16.90 שקלים. 3/4


דבש עם צ'ילי חריף של יד מרדכי. צילום: יח"צ
דבש עם צ'ילי חריף של יד מרדכי. צילום: יח"צ



גירויים בגרון ושיעול הם תופעות שכיחות בעונת החורף, ולעיתים אפשר להתמודד איתן בעזרת סוכריות מציצה כאלו ואחרות. אם לא הגעתם למצב שמצריך תור רופא או שימוש בכדורים, תוכלו לנסות את הסוכריות ללא סוכר בתוספת של 30 מ"ג ויטמין C של עלית. הסוכריות מגיעות בטעמים לימון ודבש, אשכולית אדומה ואוכמניות, והן יימצאו על המדפים רק בחודשי החורף. כמות הוויטמין C שיש בכל סוכריה מהווה 40% מהצריכה היומית המומלצת לנשים. הסוכריות טעימות, מרעננות את הנשימה ומכילות רק 9 קלוריות.



מחיר: 7.50 שקלים. 2/4




סוכריות ללא סוכר בתוספת ויטמין סי של עלית. צילום: יח"צ
סוכריות ללא סוכר בתוספת ויטמין סי של עלית. צילום: יח"צ



תחום המשקאות האורגניים הפך לפופולרי בשנה האחרונה, וכעת מצטרף אליו המותג “גליסיה", שמגיע אלינו מחבל הקרפטים שבאוקראינה. את משקאות המותג, שמבוססים על 100% פרי בכבישה קרה וללא סוכר או משמרים, מייבאת ארצה חברת “אורגנוש". בניגוד למותגים שאנחנו רגילים לראות על המדף, הייחוד של גליסיה הוא במגוון הטעמים - מיץ עגבניות, מיץ תפוחי עץ ודומדמניות שחורות, מיץ תפוחי עץ וגזר ומיץ תפוחי עץ ותות שדה. כולם מגיעים בקרטוניות בגדלים שונים. טעמנו מיץ תפוחי עץ ודומדמניות שחורות, שהיה מצוין: צלול ומתוק, אך לא מדי.



מחיר: 4־10 שקלים. 3/4


גליסיה. צילום: יח"צ
גליסיה. צילום: יח"צ