אל על מחסלת את מותג הלואו קוסט "UP"

חברת התעופה תציע שלושה סוגי כרטיסים, שאחד מהם יהיה במחיר מוזל ובתנאים פחות טובים. בחברה הסבירו את המהלך בצורך לתת מענה לקהל רחב של נושאים בטיסות לאירופה ולעמוד בתחרות מול החברות

משה כהן צילום: מעריב אונליין
מטוס של UP
מטוס של UP | צילום: תומר ניוברג, פלאש 90

חברת אל על נכנסת לתחרות בשוק הלואו קוסט של הטיסות המוזלות תחת המותג שלה ומבטלת את המותג "UP". במסיבת עיתונאים שקיימה היום (רביעי) אל על, מסר המנכ"ל דוד מימון, כי החברה תציע שלושה סוגי כרטיסים בטיסות שלה לאירופה: האפשרות הראשונה תהיה טיסות כמו בלואו קוסט - ללא מזוודות, במחיר מוזל כאשר עבור כל תוספת יידרש תשלום נוסף. כרטיס LITE יכלול תיק יד, ארוחה ושתייה, בנוסף ניתן יהיה לבחור לשלם בגין שירותים נוספים כגון שליחת מזוודה לבטן המטוס ובחירת מושב הטיסה.

סוג הכרטיס השני, "CLASSIC", יכלול תיק יד הושבה מראש, ארוחה ושתייה, שליחת מזוודה ואפשרות לשינוי וביטול בתוספת תשלום. סוג הכרטיס השלישי, שבטיסות UP לא היה קיים, יהיה כרטיס SFLEX. הוא יכלול מגוון רחב של שירותים ולמעשה יהיה בדומה למחלקת עסקים. מימון ציין כי השינוי נעשה בעקבות בקשות של לקוחות ויצירת גמישות בשוק התעופה המשתנה.

סמנכ"ל המסחר באל על, גונן אוסישקין, הסביר כי על איחוד המותגים של אל על ו-UP הוחלט על מנת לתת מענה לקהל רחב של נושאים בטיסות לאירופה ולעמוד בתחרות מול החברות.

תגיות:
אל על
/
UP
פיקוד העורף לוגוהתרעות פיקוד העורף