את פסטת הפתיתים למרק בצורת כוכבים של "ברילה", ניסתה מי שמגדירה את עצמה כאחת שאוהבת מאוד מרק מינסטרונה, וסיפרה שהפתיתים אינם תופחים או סופחים את הנוזלים, וכי זמן הבישול שלהם קצר מאוד - כחמש דקות. הם זעירים מאוד בצורת כוכב. הנסיינית אכלה אותם גם כפתיתים, לא בתוך מרק, אך התוצאה הייתה פחות מוצלחת: הם נדבקו מהר והתקשו. בשורה התחתונה, פתרון נפלא למרק, אך פחות מחוצה לו.



מחיר: 5.90־7.90 שקלים



“חלבה בקטנה" של "בארכה". צילום: יח"צ



לסדרה “חלבה בקטנה" של "בארכה" מצטרפים חטיפי חלבה בטעם וניל עם מחית לוז, וחטיף בטעם וניל בתוספת שבבי קוקוס. החטיפים הם על בסיס טחינה (%50), ובכל אחד מהם יש פחות מ־100 קלוריות. חלבת הווניל בתוספת הלוז נפלאה, לא מתוקה מדי, בעלת מרקם קליל וטעם לוז דומיננטי. חלבת הווניל עם שבבי הקוקוס טעימה, אך הקוקוס כמעט אינו מורגש, וחבל.



מחיר: 11.90 שקלים למארז



ברנפלקס אקסטרה פייבר. צילום: יח"צ



לגזרת מוצרי הבריאות מצטרף "ברנפלקס אקסטרה פייבר" של "תלמה". בשונה מדגני בוקר עתירי סוכר, הדגנים החדשים מכילים סובין חיטה וחיטה מלאה. הדגנים מגיעים בצורה גלילית, הם קראנצ'יים ומכילים כ־%40 סיבים, ללא תוספת סוכר. כשניסינו לאכול אותם בצורתם הטבעית, ללא יוגורט או חלב, הם היו יבשים מדי, כמעט חונקים. כששילבנו עם חלב, חווית האכילה השתפרה. הגלילים מגיעים בגודל נכון ונוח לאכילה, אם כי יש מעט טעם לוואי של תחליף סוכר. היתרון: כ־70 קלוריות למנה משביעה מאוד.



מחיר: 19.90 שקלים



המים המיסלריים ההיפואלרגניים Sensibio H2O של BIODERMA. צילום: יח"צ



המים המיסלריים שנכנסו לתיק האיפור שלנו בתחילה כמרענני עור, כבר מזמן הפכו לתחליף למסירי איפור, ואנחנו ניסינו את המים המיסלריים ההיפואלרגניים Sensibio H2O של BIODERMA. להסרת האיפור השתמשנו בצמר גפן, והוא ירד במהירות וללא צריבה או אי־נוחות בעור. ניסינו גם באזור העיניים הרגיש, גם שם האיפור ירד מהר והמים לא יצרו רגישות. יתרון משמעותי ל־Sensibio H2O: הוא מגיע בבקבוק בשני גדלים. בקבוק ה־100 מ"ל נהדר לנסיעות ולנשיאה בתיק.



מחיר: 64.90 שקלים ל־250 מ"ל, 29.90 שקלים ל־100 מ"ל



Panini של כרמית. צילום: יח"צ



המותג Panini של כרמית הפך בשנה האחרונה לאורח קבוע במדפי החטיפים המלוחים. המותג, ששמו מגיע מהמילה “כריך" באיטלקית, כולל מגוון נשנושים כמו כעכים, קרקרים ושאר תחליפי לחם. ניסינו את “פניני מיני קרקר" שמגיע בארבעה טעמים: בצל, עגבניות ושום, תירס ודגנים. הקרקרים טבעוניים ואפויים, מגיעים באריזה נוחה לפתיחה וסגירה, ומצוינים כנשנוש. ניסינו אותם עם מטבל ובלי, והם סיפקו את הסחורה. אהבנו בעיקר את הטעם הטבעי ואת השום, שיכולים להשתלב מצוין גם בסלט.



מחיר: 6.90 שקלים



"קופיקס", ליין מוצרי קפה פרימיום. צילום: יח"צ



חובבי הקפה השחור “אל־נח'לה" לא יצטרכו מעתה להתאמץ כדי לחפש אותו, מאחר ש"קופיקס" השיקה ליין מוצרי קפה פרימיום, שכולל קפסולות קפה וקפה מגורען מיובש בהקפאה. מוצרי הקפה יוצעו בסניפי הרשת, אך גם ברשתות קמעונאיות נוספות. ניסינו את קפסולת הקפה "טרופיקנה", שמגיעה כחלק מסדרת קפסולות שכוללת שלושה טעמים, ובהם "תערובת קופיקס" ו"ספארי". הקפה הפתיע לטובה. דרגת החוזק שמצויינת על האריזה היא בינונית, אך לטעמנו הוא היה מעט חלש. הטעם עדין והקפה לא נשרף בהכנה, והכי חשוב: מדובר בתמורה מעולה למחיר.



מחיר: קפסולות קפה – 10 שקלים ל־8 יחידות, קפה שחור "אל־נח'לה" - 5 שקלים ל־70 גרם ו־8 שקלים ל־120 גרם



amika. צילום: יח"צ



נדמה שבשנה האחרונה אימץ עולם הטיפוח את בעלי השיער המתולתל, ואינספור תכשירים ייעודים לתלתלים מציפים את השוק. אחד מהם הוא קרם גלייז 40UP של המותג amika. המוצר אומנם מיועד בהגדרה לתלתלים ולשיער רגיל, אך הוא עושה פלאים לכל מי שסובל משיער מרדני. לקרם, שמשלב מצד אחד מרקם ועדינות, ומצד שני עמידות של גלייז, יש פורמולה נעימה המבוססת על שמן שמופק מדובדבן האובליפיחה. הקרם לא מכביד על השיער, מאפשר לעצב את התלתלים מבלי תחושת דביקות לא רצויה ומותיר ברק וניחוח נעים.



מחיר: 80 שקלים



OMNI. צילום: יח"צ



הורים לתינוק בן יומו מכירים את הבלבול בכל הקשור בבחירת מנשא, וכשכבר מוצאים מנשא שאוהבים, הוא לא תמיד מתאים לתינוק בימיו הראשונים ומאלץ להוסיף למחירים הגבוהים גם מתאמים כאלו ואחרים. כעת, למותג המנשאים "ארגובייבי" הצטרף OMNI, דגם חדש בסדרת "360" שמתאים מהרגע הראשון. מכיוון שמדובר במנשא במחיר לא פעוט, הנחמה היא שהוא מתאים לילדים עד גיל 3 (או עד למשקל 15 קילו). המנשא מותאם לגוף התינוק, כך שפיסוק הרגליים נכון, נוח ולא גורם לקימור. הוא נוח מאוד לקשירה ומתאים לנשיאה קדמית, על הגב ועל המותן. בד המנשא נעים ונוח, והוא גם ניתן לכביסה. יש לו כתפיות מרופדות המקלות מעט על הנשיאה. כמו כן, הוא מגיע עם תיק קטן שבו אפשר לשמור ציוד לדרך, כמו ארנק ומפתחות.



מחיר: 999 שקלים לרגל ההשקה, במקום 1,089 שקלים