אחרי שהתאוששנו ממכת הסופגניות ורגע לפני שאוזני ההמן יציפו אותנו, רולדין החליטה לחגוג את יום הקרואסון שחל ב־30 בינואר, ותוך כך כך להציג את החטא הגדול שלה - "קרולדינים" בטעמים. "קרולדינים" הם גרסת הפיוז’ן של רולדין לקרואסון הקלאסי. מדובר בקרואסון חמאה מטוגן, שמגיע במילויים מגוונים כמו פיסטוק, פטל, קפה אמרטו, שוקולד, ופטיסייר שוקולד לבן. טעמנו והתאהבנו. בצק הקרואסון רך ומתקתק, ואחרי הטיגון הוא הופך למעט קראנצ’י. המילויים, שמוספים לו בנדיבות רבה, מצוינים. אהבנו, איך לא, את השוקולד, שעל אף החשש הראשוני לא היה מתוק כמו שחשבנו. גם הקפה אמרטו זכה לשבחים, במיוחד כפתיח לצד הקפה של הבוקר.

מחיר: 8 שקלים, 
החל מ־30 בינואר

קרולדינים. צלם: רונן מנגן
קרולדינים. צלם: רונן מנגן

אין ספק שהמטבח האיטלקי הוא האהוב ביותר על הישראלים, וכעת חברת "דיפלומט" מגדילה את ההיצע בשוק עם סדרה איטלקית בשם The Best of Diplomat, שבה היא מציעה מגוון פסטות, רטבים שונים, מוצרי עגבניות, ממרח פסטו וקרקרים. ניסינו את פסטה Rummo, אחד ממותגי הפסטה שמשתייכים לסדרה. המותג, שנחשב למוביל באיטליה, מגיע מהעיירה בנבנטו. הפסטות שלו בעלות אחוז חלבון גבוה ומגיעות ב־13 צורות. בדומה לפסטות יבשות אחרות בשוק, הבישול שלה מהיר. לפסטה יש מרקם נפלא, היא יציבה בבישול, טעמה נהדר והיא “תופסת” מצוין את הרטבים. עוד מותג מוצלח בסדרה הוא Petti אשר מגיע מטוסקנה. ל־ Petti יש מגוון מוצרי עגבניות המתאימים ליצירת רטבים. בין הרטבים שנמצאים כעת בארץ: עגבניות מרוסקות במרקם חלק, עגבניות מרוסקות במרקם גס, עגבניות מרוסקות מתובלות עם פלפל צ’ילי חריף ועגבניות מרוסקות מתובלות עם בזיליקום.
מחיר: החל מ־9.90 שקלים

The Best of Diplomat צלם: דניאל לילה
The Best of Diplomat צלם: דניאל לילה

על אף השם היפני, למברשת השיער iKOO יש בכלל שורשים גרמניים. המברשת הארגונומית נועדה להתיר קשרים מצד אחד, ולעשות עיסוי לקרקפת מצד שני. המבנה שלה מתאים לאחיזה של ימנים ושמאליים, ומבנה הזיפים מדורג להקלה על הסירוק. אחרי שניסינו אפשר לומר שהמברשת אכן נוחה לשימוש, והיא מפחיתה תלישת שיער ופחות מכאיבה. על הדרך מרגישים לחיצות קלות על הקרקפת, שמפחיתות את הלחץ. 
מחיר: 89־180 שקלים, בהתאם לגודל
  מברשת השיער iKOO  צלם: יח"צ
מברשת השיער iKOO צלם: יח"צ



מעילי הפוך הפכו למחזה קבוע בנוף שלנו, אך למרות שכיחותם בשוק, לא כולם מספקים את אותה הגנה מקור. לאחרונה החלו יונידרס למכור מעילים קלי־משקל העשויים מפוך סינטטי של המותג הבריטי RegattaProfessional. המעילים עמידים ברוח ובגשם, ויש להם בד חזק שאינו נקרע במהירות. על אף שהם דקים מאוד, הם מחממים ושומרים על חום הגוף. מפני שהם קלי־משקל ומתייבשים בקלות, הם מתאימים מאוד לפעילות בחוץ, לטיולים באזורים קרים וגם למי שמסתפק בהליכה מהאוטו למשרד.
מחיר: 199 שקלים

צלם: יח"צ Regatta Professional
צלם: יח"צ Regatta Professional

את בייגלה עיגולים, אותם כדורי בייגלה קטנים, כולם כבר מכירים. עכשיו מצטרפים לכדורים המתפצחים בפה עוד שלושה טעמים: זעתר, שום פיקנטי ומלח ים. טעמנו את שלושתם, וכנראה אנחנו מרובעים, כי האהוב עלינו היה המלח ים. גם הזעתר חביב, ומשתלב לא רע כשטובלים אותו בגבינה לבנה. 
מחיר: 10־12 שקלים 
ל־300 גרם


בייגלה עיגולים. צלם: יח"צ
בייגלה עיגולים. צלם: יח"צ
בקרוב מאוד נציין את ט”ו בשבט, או בשמו העממי “חג הפירות היבשים”. לקראת החג בדקנו את מארזי הפירות היבשים של חברת “מיה”. הפירות מיובשים ללא תוספת סוכר או חומרים משמרים. הפירות בסדרה - חמוציות חתוכות, שזיפים מיובשים ללא גלעין, משמשים מיובשים וצימוקים - מגיעים באריזות פלסטיק של 700 ו־750 גרם, והם מתאימים גם לנמנעים מגלוטן. בנוסף, הם לא מתוקים מדי ורכים וטעימים. כמו כן, האריזה נוחה לפתיחה חוזרת.
מחיר: 24־35 שקלים 

 מארזי הפירות היבשים של חברת “מיה” . צלם: אבי לוי
מארזי הפירות היבשים של חברת “מיה” . צלם: אבי לוי

 
ערכות שתילה אישיות מיועדות לכל מי שרוצה לציין את חג האילנות במרחב האישי. הערכות מגיעות בשלושה סוגים: ירקות גינה, פרחים וצמחי תבלין. לכל ערכה מצורפים זרעים, עציץ, אדמה, מקל ארטיק, מדבקה לסימון תאריך השתילה והוראות טיפול. ערכות השתילה קלות להכנה, והן נהדרות גם לשעות יצירה עם הילדים.
מחיר: 10 שקלים ב"זול סטוק"
ערכות שתילה אישיות. צלם: יח"צ
ערכות שתילה אישיות. צלם: יח"צ