מינימליסטיים ואלגנטיים, זה מה שחשבנו כשראינו לראשונה את כלי האוכל שיצרו יחדיו מותג כלי הבית והעיצוב SERAX והחנות הפריזאית MERCI. הכלים המקסימים נוצרו בהשראת ליין כלים מסוף שנות ה־30 של המעצב האמריקאי ראסל רייט וכלי ה־Bento היפניים. הקולקציה, שנקראת


La Nouvelle Table, נועדה למשפחות ולכל מי שאוהב ארוחות שרינג (חלוקה). הכלים עשויים מאבן חול ומעץ מייפל. בקולקציה יש 12 כלים שונים המגיעים בארבעה צבעים שמשתלבים נפלא אחד עם השני, אך מתאימים גם כסט של צבע אחד. החיסרון היחיד שלהם הוא המחיר המעט גבוה.



La Nouvelle Table. צלם: יח"צ
La Nouvelle Table. צלם: יח"צ



מחיר: 19־199 שקלים ברשת החנויות "סטורי".



את סיר הטאג'ין של "נעמן" נתנו לנסיינית שמאוד אוהבת תבשילי חורף מנחמים. הכלי עשוי מקרמיקה, הוא בעל בסיס שטוח ויש לו דפנות נמוכות ומכסה בצורת חרוט, מה שמאפשר שימוש בפחות נוזלים. הנסיינית שלנו מיהרה לנסות בו תבשיל עוף עם שורשים ותפוחי אדמה, וסיכמה: "היתרון העיקרי של הסיר, שמתאים לשימוש על הגז ובתנור, הוא שאפשר לסגור את העוף ולטגן את הבצל על הגז, ורק אחר כך להשלים את הבישול בתנור. אחרי פחות משעה בתנור, הניחוחות מילאו את הבית והתוצאה הייתה דליקטס. אהבתי מאוד". בעיניי, החיסרון הוא שכמו בטאג'ין קלאסי - גם לסיר הזה אין ידיות, מה שמקשה להרים אותו כשהוא חם ומלא בתבשיל.


סיר הטאג'ין של "נעמן". צילום: שירה רז
סיר הטאג'ין של "נעמן". צילום: שירה רז



מחיר: 215 שקלים, עד 28 בפברואר.



הורים לתינוקות מכירים כבר את התרגולת המעט מסורבלת של לעטוף את הילד במגבת מיד אחרי האמבטיה. נדמה שאין מספיק ידיים פנויות למשימה, ולכן בשוק מנסים למצוא פתרונות יעילים; כמו מגבת סינר "חיבוקי" מכותנה של "ורדינון". המגבת מגיעה בצבעי פסטל, והיא בעלת בד נעים ורך. היתרון הבולט שלה הוא שהיא נתלית על הצוואר, כך שהיא נשארת יציבה ומשאירה את הידיים פנויות. אפשר פשוט להצמיד את התינוק לחזה אחרי, המקלחת ואז לעטוף אותו בקלות. פשוט ויעיל.



מגבת סינר "חיבוקי". צילום: שירה רז
מגבת סינר "חיבוקי". צילום: שירה רז



מחיר: 72 שקלים, עד 28 בפברואר.



Fiber Hair Thickener הוא תרסיס שמתאים לגברים ולנשים שסובלים משיער דליל. את התרסיס מביא לנו המותג KERATHERAPY, והוא מתאים למי שמחפש פתרון קוסמטי למילוי התקרחות. הוא מבוסס על סיבי קרטין, עמילן ופיגמנט צבע בארבעה גוונים, ש"נדבקים" לאזור הקרקפת ויוצרים אשליה של שיער. התרסיס אכן עושה את העבודה וממלא את האזורים הדלילים בקרקפת. על הדרך הוא גם מטשטש את השיער הלבן, שזה כלשעצמו מאוד משמח. יש לציין שהריח עדין ביותר ולא מציק. החיסרון: על אף שהוא נותן נראות של שיער מלא יותר, כשנוגעים בשיער, מעט צבע עובר לאצבעות.


 Fiber Hair Thickener . צילום: יח"צ
Fiber Hair Thickener . צילום: יח"צ


מחיר: 150 שקלים.



HI TEC PRO EXERCISE WHEEL הוא גלגל לאימון הבטן, שאפשר למצוא במגה ספורט. הגלגל, שמגיע עם משטח מגן לברכיים, מאפשר לעשות אימון בטן מהיר בבית. זהו פתרון קל ויעיל לכל מי שלא מוצא זמן בלו"ז ללכת למכון כושר. התרגילים שאפשר לעשות איתו הם קלים ופשוטים, ובניגוד למכשירי ספורט אחרים שמוצעים לנו מדי פעם בשוק, הוא לא תופס מקום – וזה יתרון גדול. עכשיו רק צריך להשתמש בו.


HI TEC PRO EXERCISE WHEEL. צילום: יח"צ
HI TEC PRO EXERCISE WHEEL. צילום: יח"צ



מחיר: 99 שקלים.



מאז ש"דפני" - המברשת החשמלית להחלקת השיער - עלתה על המדפים, קמו לה לא מעט מתחרים. כעת הגיעה תורה של רשת "ביוטיקייר" לתת את התרומה שלה. המברשת החדשה של רשת הלואו־קוסט מעוצבת, בניגוד למברשות מתחרות, בשיטת תעלות צפופות לשיפור אפקט ההחלקה. היא קלה לתפעול, מתחממת מהר (בשלושה מצבים) ואינה מושכת שיער בעת ההחלקה. מעבר ליעילות שלה, אי אפשר להתעלם מהמחיר הנמוך שהופך אותה ליותר מאטרקטיבית.


 מברשת של "ביוטיקייר". צילום: יח"צ
מברשת של "ביוטיקייר". צילום: יח"צ



מחיר: 59.90 שקלים
.



שמן זית מזן "ארבקינה" של יקב "טורא", הוא שמן זית שמקורו ברמת הגולן עם דרגת חמיצות של 0.4, ולא עבר הצללה או סינון. לשמן סמיכות נהדרת, הוא עדין מאוד וטעמו לא דומיננטי, מה שגורם לו להיות מתאים להמון מאכלים. בשמן אפשר לחוש מתקתקות קלה אך גם מעט חמיצות. בנוסף, הוא מגיע בקופסת פח, המקלה על השמירה שלו לאורך זמן.




מחיר: 42 שקלים ל־750 מ"ל.



HOME MADE הוא שמה של סדרת חטיפי אנרגיה ובריאות טבעוניים, שמביאה לנו "תות תעשיות מזון". הסדרה כוללת שלושה חטיפים: תמרים ואגוזי לוז; חטיף גרנולה, קינואה וחמוציות; וחטיף דגנים מלאים בשוקולד. טעמנו את שלושתם, ופחות אהבנו את התמרים עם אגוזי הלוז – בעיקר בגלל המרקם. זהו חטיף ללא גלוטן והוא מגיע באריזה אישית. חטיף הדגנים המלאים בשוקולד היה קראנצ'י, מתוק במידה טובה ועשה חשק לעוד, ואהבנו שהוא מכיל רק 44 קלוריות לחטיף קטן. האהוב ביותר היה חטיף הגרנולה, הקינואה והחמוציות - הכל גרוס למרקם עדין. מושלם לחובבי מתוק - וכל זה ב־43 קלוריות.


HOME MADE. צילום: יח"צ
HOME MADE. צילום: יח"צ



מחיר: 13.90 שקלים לשקית.