רמי לוי: "המוכרים ברשת עושים זאת על חשבון הסניפים הוותיקים"

בעל רשת שיווק השקמה טען בפאנל שנערך בוועידת הקמעונאות כי "המתחרים שלנו עושים קניבליזציה לעצמם". מנכ"ל קסטרו הצהיר: "בקרוב נשיק אתר מכירות מחודש"

יהודה שרוני צילום: ראובן קסטרו
רמי לוי
רמי לוי | צילום: מרים אלסטר, פלאש 90

לדבריו, "היום אנחנו נמצאים במצב של הישרדות עם ביקושים נמוכים, ולראיה הרבעון האחרון שהיה רע. צריך שתהיה מנהיגות אמיצה שתוריד לנו מסים בדיוק כמו שהיא מורידה מסים על יבוא. לא צריך לנסוע לחו"ל וצריך להפסיק להיות פופוליסטים".

מחקר של מכון גיאוקרטוגרפיה שהוצג על ידי פרופ' אבי דגני מצביע על עלייה של 25% ברכישות האונליין. ב־39% ממשקי הבית נמצא לפחות אדם אחד קונה באונליין, עם הוצאה חודשית ממוצעת של 763 שקל.

43% מהקניות באונליין הן של מוצרים המוזמנים מחו"ל, דבר המייצר הפסד של 4 מיליארד שקל למשק. סך ההוצאה החודשית בישראל לקניות באונליין מסתכם ב־775 מיליון שקל.

עופר ירום, מנכ"ל "azrieli.com", סיפר שבחברה לא מפחדים מכניסתה של אמזון. "אמזון לא תעניק לצרכן הרב ערוצי את החוויה שעליה אנחנו מדברים היום. הצרכן קונה היום מהבית, מהרכבת או שהולך לקניון או לסופר. בכל אחת מהפלטפורמות נעמיד את האופציה הנוחה ביותר".

מיכל רביב, סמנכ"לית שיווק ומכירה של טרמינל X, אמרה: "בשונה מאמזון, אנחנו רוצים להרחיב את סל המוצרים שאנו מציעים לצרכן. באמזון אפשר למצוא מיליוני מוצרים שכלל אינם רלוונטיים לקהל המקומי".

תגיות:
קניות
/
רמי לוי
פיקוד העורף לוגוהתרעות פיקוד העורף