כשמדובר בבגדי ספורט, אנחנו בדרך כלל נצמדים למותגים מוכרים שאליהם מוצמד לרוב תג מחיר בהתאם. ניסינו את בגדי האימון - טייץ וגופייה - של רשת בגדי הספורט Z, שעל אף מחירם הנגיש הפתיעו לטובה. הבדים עבים אך גמישים, ושרדו כבר כמה כביסות ללא שינוי. במכנסי הטייץ היו כיסים קטנים למפתחות, ובאופן כללי הם היו מעוצבים וישבו נפלא על הגוף. הגופייה שניסינו הייתה מבד נושם, משוחררת יותר ומאפשרת ללבוש תחתיה גוזייה מבלי להרגיש מחנק.



מחיר: 39־199 שקלים



לק לציפורנים מסדרת ליסבון. צילום: יח"צ



ערים רבות מהוות מקור השראה לאופנה וביוטי, וכעת הגיע תורה של ליסבון, שמהווה השראה לסדרת לקים של המותג OPI. הסדרה כוללת 12 גוונים שמזכירים את צבעי המבנים והאווירה של העיר, כאשר שישה מהם הם ורודים בהשראת שכונת “פינק סטריט”. מה שאהבנו בגוונים הללו הוא שהם לא מוגזמים, יש להם ברק נפלא והם מתאימים גם לחובבות הצבעים המתונים.



מחיר: 65 שקלים



בובות בייבי. צילום: עידן מלכה



אם אתם נמצאים בסביבת ילדים, בוודאי יצא לכם לעקוב אחרי אנריקה, שמשום מה עדיין לא למד לא ללכת לאכול אצל חורחה, חברו, שבמסעדה שלו תמיד חסר בדיוק מה שהוא רוצה להזמין, או אחרי דמויות "בילי בם בם". אז מתברר שערוץ בייבי וצעצועי "מילן" הבינו את מושאי ההערצה של הילדים, והוציאו ליין בובות רכות בדמותן בגובה של 21־25 סנטימטרים - גודל מושלם עבור ילדים. הן באיכות טובה, נאמנות למקור, נעימות למשחק ולחיבוק והכי חשוב - הילדים מרוצים.



מחיר: 59.90 שקלים



מוצצי Soothie. צילום: יח"צ



את המוצץ Soothie של "פיליפס אוונט" נתנו להתנסות לאם שהתלוננה שילדה הוא סרבן מוצצים. לאחר שהיא התלהבה מהמראה שלו, היא התמקדה במה שחשוב: הוא מיוצר מסיליקון ויש לו פטמה אורתודנטית. סרבנות מוצצים מתרחשת בדרך כלל כשלקטנטנים קשה לאחוז בצורה נוחה את המוצץ בפה, ובמקרה הזה היה אפשר לראות שהאחיזה חזקה יותר - ואפילו אפשר לעזור לתינוק לאחוז אותו בעזרת הידית. המסקנה: מוצץ איכותי שרק מחירו יכול להרתיע.



מחיר: 59.90 שקלים



מלח הימלאיה. צילום: RESPECT



אם פעם היינו רגילים לראות מלח בשתי וריאציות בלבד - שולחן או גס - היום זה כבר ממש לא כך. לאט־לאט נכנסו לשוק מלחים מתובלים, בצבעים ובטחינות שונות, שנתפסו כיוקרתיים ותומחרו בהתאם. כך גם קרה עם מלח ההימלאיה הוורוד, שעד היום הוצע רק במטחנה, וכיום חברת "מלח הארץ" החליטה לשווקו גם בצנצנות של קילו. זה אומר שהוא יהיה נגיש יותר לבשלנים, ועל אף שהוא יקר בניגוד למלח המעובד, מחירו לא בשמיים. למלח, שמגיע בטחינה דקה המתאימה לבישול; וגסה המתאימה לתיבול, יש טעם מעודן, והוא עשיר במינרלים, סידן ומגנזיום.



מחיר: 19.90 שקלים



ריקוטה למריחה של מחלבות גד. צילום: סטודיו ניאו גרופ



גבינת הריקוטה האיטלקית, הנחשבת לגבינה הלבנה של האיטלקים, צברה פופולריות בארץ רק בשנים האחרונות. מי שמכיר אותה, יודע שאין לה טעם דומיננטי. כדי להנגיש אותה לקהל הרחב, החליטו במחלבות "גד" להציע אותה גם בטעמים וב־%5 שומן בלבד. בסדרת הריקוטה למריחה של המחלבה יש שלושה טעמים: טבעי, בזיליקום ופלפל ארבע עונות. ניסינו ואהבנו. המרקם קליל מאוד, וגם עם תוספות התיבול, שומרת הריקוטה על הטעם המעודן שלה. אהבנו בעיקר את השילוב שלה עם הפלפל, שחידד את הטעמים של הגבינה.



מחיר: 9.90 שקלים



ירקות מוקפאים של "פסקוביץ". צילום: מורג ביטן



מקרר הירקות הקפואים לא השתנה רבות בשנים האחרונות, והנה לאחרונה נכנסה שחקנית חדשה לתמונה: חברת "פסקוביץ", שהביאה ארצה סדרה של ירקות מוקפאים שיוצרו בשיתוף Masfrost האירופאית. בסדרה מצאנו גרעיני תירס, פול ירוק, אדממה, תחתיות ארטישוק, אפונה, גזר גמדי, שעועית ירוקה חתוכה, שעועית ירוקה שלמה ושעועית צהובה. היתרון הגדול של הסדרה הוא המחירים הנוחים. ניסינו שניים מהמוצרים, גרעיני תירס ופול ירוק, והיינו מרוצים מאיכותם.



מחיר: 7.90־13.90 שקלים