נדיר מאוד שגברים מחליפים את מכונת הגילוח שלהם.לכן כשקיבלנו לבדיקה את ה-Oneblade pro דגם QP6520 של פיליפס, הנסיין שלנו התייחס אליו בחשדנות. “הגעתי אליו עם זקן בן שבועיים, מתוך מטרה לנסות להגיע למראה החלק", הוא מספר, “והתוצאה הייתה מפתיעה בקלילותה: גילוח חלק ונהדר, בלי יותר מדי התעסקות. הסכין קיצר את זמן הגילוח, דבר שהוא קריטי למתגלחים בבוקר, ובעיקר, נתן הרגשה ששווה להיות גבר".
מחיר: 699 שקלים.

כמו כן, ישנם עוד שני דגמים Oneblade דגם QP2520, במחיר של 189 שקלים וה-Oneblade pro דגם QP6510 במחיר של 499 שקלים

One Blade של פיליפס. צילום: יח"צ
מאחר שאנחנו אנשים של הרגלים, מוצרי צריכה רבים לא משנים את פניהם – וחבל. שינוי מבורך, שאליו נחשפנו רק לאחרונה, הוא במראה בקבוקי המים הרב־פעמיים שמשווקת בארץ חברת iGIMIK. הבקבוקים החדשים של המותג Memobottle האוסטרלי לא נראים כמו בקבוק קלאסי אלא הם בעלי עיצוב שטוח ומינימליסטי. הבקבוק, שנראה כמו מחברת, נכנס בנוחות לתיק, ומגיע בגודלי נייר של A6 ו־A4. גם מי שלא הולך עם תיק יכול לתפוס אותם בנוחות, ואפילו לדחוף את הגודל המוקטן לחלק מהכיסים של מכנסי הג’ינס. הבקבוקים עשויים פלסטיק קשיח, הם עמידים ונוחים לשימוש.

מחיר: 130 שקלים ל־375 מ"ל, 160 שקלים ל־750 מ"ל

 
Memobottle. צילום: יח"צ
מותג הגברים האמריקאי Pinaud Clubman הוותיק עושה צעדים ראשונים בישראל, ובימים אלה אפשר למצוא סדרת מוצרים לטיפוח הזקן הגברי, ובהם שמן לזקן, קונדישנר לזקן, באלם לזקן וג’ל רחצה לזקן ולגוף. ניסינו את ג׳ל הרחצה שמגיע בבקבוק המזכיר בעיצובו בקבוק בירה. הניחוח עצי ומרענן והג׳ל מספק כמות קצף כיפית. בסיום נותרה על העור תחושה נעימה ומרעננת. החיסרון היחיד הוא שהבקבוק מגיע עם פקק נשלף ולא מחובר, כך שאם אתם מבולגנים, אתם עלולים לאבד אותו. סבון הגילוח המוצק שניסינו היה במרקם קרמי נוח למריחה על הפנים ועל הזיפים. חובבי הקצף ייאלצו להסתדר בלעדיו. התוצאה: עור פנים חלק. 
מחיר: 59־79 שקלים
 
Pinaud Clubman. צילום: יח"צ
ב"ארוחה בקטנה" - בגדול, מדובר בשני מארזים, אחד מלוח והשני מתוק, למי שרוצה לאכול משהו על הדרך. לא מדובר בהמצאת הגלגל, אלא מוצרים קיימים, כמו יוגורט וגבינה לבנה אישית עם תוספות קטנות, כדי לתת יותר נפח לארוחה. לגבינה נוספו קרוטונים קראנצ’יים וטעימים ותבלינים שהיינו מוותרים עליהם, בשל  טעם הבצל הדומיננטי. ליוגורט נוספו תערובת אגוזים, גרעינים וחמוציות, וטחינה עם סילאן. בעינינו זו ארוחת בוקר לא רעה כשלחוצים בזמן, או כשמחפשים מה לנשנש מול מסך המחשב במשרד. 
מחיר: 8.90־11.90 שקלים
 
"ארוחה בקטנה" של תנובה. צילום: יח"צ
על אף הגשם שמדי פעם פוקד אותנו, אנחנו מתקרבים לעונת האביב, ואיתה מגיעות גם הגלידות למיניהן. אחד החידושים במקפיאים שלנו הוא גלידת סנדוויץ’ אוריאו. זו למעשה קסטת ביסקוויט חביבה למדי. בין שתי עוגיות בגרסה רכה, תגלו גלידת וניל ושברי עוגיות אוראו. יש סיכוי שחובבי העוגייה האמריקאית יתאכזבו, כי פרט למיתוג האריזה ורמיזות משברי העוגיות, מדובר בעוד קסטת ביסקוויט שלא מזכירה כלל את עוגיית הסנדוויץ׳ המפורסמת בטעמה.
מחיר: 10־12 שקלים לקסטה, כ־20 שקלים למארז מיני־ קסטות
 
גלידת סנדוויץ’ אוריאו. צילום: יח"צ
ממרח היינץ זכה למתכון חדש, ויגיע מעתה בגרסה ללא חומרים משמרים, בבקבוק לחיץ ובצנצנת זכוכית. ניסינו את הממרח החדש, בגרסה הרגילה והקרמית. הממרח במרקם קרמי היה מעין ג’לי עדין. עם זאת, לא הורגש משהו מיוחד בו שיצדיק את המילה “קרמי". הממרח הקלאסי ללא חומרים משמרים, היה במרקם נהדר. הוא הרגיש כמו קרם נעים למריחה עם טעמים עדינים של מיונז, והגיע סמיך ומרוכז. כשבדקנו את הקלוריות מאחור, הבנו שהמרקם והטעם מגיעים עם ערך קלורי גבוה מאוד.
מחיר: 8.90־15.90 שקלים
 
ממרח היינץ. צילום: יח"צ
מעדנות ממשיכה להתמקצע בתחום הפיצות, וכעת היא מוסיפה למקרר הקפואים פיצה פוקצ’ה בסגנון מרגריטה, עם רוטב אדום וגבינה. הבצק של הפיצה עבה מעט מפוקצ׳ה סטנדרטית, אך הוא שומר על אווריריות ורכות. התחתית מקבלת קרנצ׳יות נעימה, אך הרוטב מעט מתקתק, והיינו שמחים אם הייתה מעליו יותר גבינה. פתרון טוב לימים שבהם אין זמן לבשל ומחפשים ארוחה קלה ומהירה. רק לא לשכוח ירקות בצד, כדי לאזן את הפחמימות.
מחיר: 15־24 שקלים
 
פיצה פוקצ’ה בסגנון מרגריטה. צילום: יח"צ
לסדרת המשקאות הטבעיים של ״גליסיה״ הצטרפו טעמים חדשים, ומעתה הם ישווקו בבקבוקי זכוכית כשרים לפסח. סדרת המיצים הטבעיים היא 100% פרי ולא עשויה מתרכיז, שזה דבר חיובי. לסדרה הצטרפו שלושה טעמים: תפוחים, תפוחים וגזר ותפוחים ודובדבנים. טעמנו שניים מהטעמים החדשים - את מיץ התפוחים והגזר ואת מיץ התפוחים והדובדבנים. הראשון היה בעינינו פחות מוצלח. תפוחי העץ השתלטו על הטעם והגזר כמעט לא הורגש. כמו כן, המרקם שלו היה סמיך מדי וכבד. המיץ השני היה מתוק במידה וטעם הדובדבנים היה דומיננטי. 
מחיר: 12.90 שקלים

סדרת המשקאות הטבעיים של ״גליסיה״. צילום: יח"צ