כמה אתם אוהבים טונה? מותג "עץ הזית" מכניס לשוק מוצר חדש שעשוי לשים קץ לפחיות הטונה המסורתיות, שהופכות את האכילה של הדג למסורבלת. המותג, שזכה בשלוש השנים האחרונות בתואר "super brands", מוביל בעולם השמן הצמחי, שמן הזית, תרסיסי שמן ושמן קוקוס. כעת נכנסת החברה לעולם הטונה, ומביאה עמה מוצר חדש. 

טונה TO GO אמור להציע דרך קלה ומהירה לצרוך טונה- פשוט פותחים ואוכלים, ללא צורך בסינון הנוזלים. המוצר קיים בשלושה טעמים: שמן זית, שמן קנולה ומים, והוא נמכר במחיר 8-9 ש"ח ל-85 גרם. מדובר על פיתוח משותף של טכנולוגי המזון של עץ הזית, וספק הטונה השני בגודלו בעולם. 

שוק הטונה בישראל מוערך בכחצי מיליארד ש"ח וממוצע הצריכה לטונה עומד על כמעט שני קילו לאדם בשנה. הבחירה של החברה לפתח מוצר חדש בקטגוריית זו בוצעה לאחר בחינה מעמיקה של מספר קטגוריות שונות, וההבנה כי בעוד מוצרי הטונה הנמכרים במדינות רבות בעולם הם מגוונים יותר, בארץ ההיצע הינו מצומצם בהרבה. "המטרה שהוצבה בתחילת הפיתוח" מספרים גורמים בחברה, "הייתה לייצר העדפה למול המוצרים המובילים שנבדקו תוך עמידה בתקנות סימון בריאותיות עתידיות". את המוצרים ניתן להשיג ברשתות השיווק המובילות החל מהשבוע ברחבי הארץ.