שוק הטונה בישראל מוערך בכחצי מיליארד ש"ח וממוצע הצריכה לטונה עומד על כמעט שני קילו לאדם בשנה. הבחירה של החברה לפתח מוצר חדש בקטגוריית זו בוצעה לאחר בחינה מעמיקה של מספר קטגוריות שונות, וההבנה כי בעוד מוצרי הטונה הנמכרים במדינות רבות בעולם הם מגוונים יותר, בארץ ההיצע הינו מצומצם בהרבה. "המטרה שהוצבה בתחילת הפיתוח" מספרים גורמים בחברה, "הייתה לייצר העדפה למול המוצרים המובילים שנבדקו תוך עמידה בתקנות סימון בריאותיות עתידיות". את המוצרים ניתן להשיג ברשתות השיווק המובילות החל מהשבוע ברחבי הארץ.