מכירות מסכי הטלוויזיה זינקו בימים האחרונים, לקראת המונדיאל. אלפים רבים רכשו טלוויזיות ורובם היו "משדרגי מסכים" כאשר רכשו מסכים גדולים יותר. "שוק מסכי הטלוויזיה גדל בשנת 2018 בהיקף מרשים והשנה יימכרו בישראל כ-460 אלף מסכים, לעומת כ-400 אלף מסכים בלבד שנמכרו ב-2017", אמר צביקה שמעוני, מנכ"ל ישפאר מוצרי צריכה המייבאת את מוצרי סוני לישראל.

שמעוני מנה שלוש סיבות מרכזיות לזינוק במכירות מסכי הטלוויזיה: הפחתת המכסים מסוף דצמבר, המעבר למסכים גדולים 4K וה"דובדבן" – משחקי המונדיאל. לדבריו, התופעה של זינוק במכירות הטלוויזיה לקראת המונדיאל אינה אופיינית רק לישראל. "במרבית המדינות נרשם גידול חד במכירות הטלוויזיות בתקופה הזו. רק במדינות ששיחקו בעבר במונדיאל והפעם לא העפילו לשם לא מרגישים את 'טרנד מכירות הטלוויזיות'", סיפר שמעוני והביא כדוגמא את איטליה, שם לא נרשם גידול לאחרונה במכירת מסכי טלוויזיה, לאחר שהנבחרת האיטלקית לא העפילה למונדיאל ברוסיה.
שמעוני, שהציג במסיבת עתונאים את ליין המוצרים של סוני השנה, ציין עד כי ניכרת תופעה לקראת המונדיאל של האצת המעבר למסכים גדולים וחכמים יותר. "לאור השיפור בתהליכי הייצור, היתרונות הטכנולוגיים הגלומים במוצר, הגידול בהיצע וירידת מחירים אגרסיבית – רואים מפנה ומסכי ה-OLED מהווים העדפה ראשונה של הצרכן הישראלי". לדבריו, סדרת מסכי הטלוויזיה החדשים של SONY מציעות מגוון רחב של גדלים – 85-32 אינץ' והן מצויידות במייטב חידושי הטכנולוגיה, מצטיינות בעיצובים מרהיבים ולרגל המונדיאל הוחלט למכור אותם במבצע מיוחד של מתן ארבע שנות אחריות.