עשו טוויסט: קוקה קולה מציגה את קולה זירו עם לימון

עשר שנים אחרי השקת המשקה הפופולרי, חברת המשקאות משיקה שני טעמים דיאטטיים חדשים, שיינסו להחליף את משקאות הדיאט הקודמים של החברה

מעריב אונליין - לוגו צילום: מעריב אונליין
קולה זירו עם לימון
קולה זירו עם לימון | צילום: יח"צ

אורלי פלקס, מנהלת שיווק קוקה-קולה: "שמנו לנו כמטרה לתת מענה רחב לצרכים המשתנים בקרב הקהלים הרבים שלנו. מאז השקתו המותג קוקה-קולה זירו רושם צמיחה ואהדה חסרת תקדים בשוק המשקאות הישראלי ולפיכך אנו שמחים בקיץ 2018 להשיק חדשנות המרחיבה את מגוון האפשרויות לצרכן המתבססת על טעם אהוב תוך מתן מענה לערכים המרעננים והפונקציונאליים של המותג".

קוקה-קולה ZERO לימון יושק בבקבוקי 1.5 ליטר ובפחיות 330 מ"ל. קוקה-קולה ZERO נטול קפאין יושק בבקבוקי 1.5 ליטר, שיימכרו ברשתות השיווק ובחנויות הנוחות.

תגיות:
משקאות ממותקים
/
קוקה קולה
פיקוד העורף לוגוהתרעות פיקוד העורף