לא רק בישראל: גם בארה"ב יש עליה חדה במחיר הדירות. לפי מדד מחיר הנדל"ן בארה"ב, CASE SHILLER, בשנת 2014 המחירים עלו בממוצע ארצי בכ-5%, כשבערים כמו מיאמי, אטלנטה ולאס-ווגאס המחירים עלו ביותר מ-10%.

עורך דין יובל זיו, מומחה  לדיני מקרקעין בארץ ובארה״ב ומנכ"ל חברת נדל"ן אמריקאית בשם פסיפיק הולדינגס, סיפר ל"מעריב-אונליין": "העלייה במחיר הדיור מובנת, שכן ההיצע נמוך ואינו מגביר את הביקוש. בגלל משבר הסאב-פריים, קבלנים הפסיקו לבנות לתקופה של כמה שנים, והדבר בא לידי ביטוי בהיקף היצע הדירות. כל זאת, בתקופה שהביקושים לדיור עולים, שכן יש עליה בהיקף הפעילות הכלכלית".
 
אך למרות שיש עליה במחיר הדיור, הם עדיין לא הגיעו למספרים שהיו בערב משבר הסאב פריים. עקב כך, התשואה על נדל"ן מגורים להשקעה היא גבוהה. מדובר בתשואות של 12% לשנה, ויותר לא חריגות.
 
עו"ד זיו מוסיף ואומר שהיום כדאי לישראלים להשקיע בנדל"ן בארה"ב, כי התשואה גבוהה והמחירים במגמת עליה. כמובן שלהשקיע בנכס נדלני במרחק של אלפי קילומטרים לא שולל בעיות אפשריות. אך למרות זאת, זיו אומר שיש דרך להבטיח את ההשקעה, והיא נקראת CMA. מדובר במודל בו חברה חיצונית לוקחת על עצמה את כל הטרחה של ניהול הנכס, וגם מבטיח את התשואה.

עו"ד זיו מסביר כי מודל זה מאוד מתאים למשקיעים זרים, בייחוד למשקיעים ישראלים. "החברה שלנו, GROUP PACIFIC HOLDINGS עוסקת בכך. אנחנו מבטיחים את תשואה של 9% לשנה, אך הלקוח מתחייב שכעבור תקופה מסוימת של כארבע או חמש שנים, מעריכים את הנכס מחדש וסכום העלייה מתחלק לשניים- למשקיע ולחברת הניהול. כמובן שהמשקיע יכול לוותר על אבטחת התשואה ולשמור את ערך עליית מחיר הנכס לעצמו ולעצמו בלבד".