ליצואנים הישראלים, במיוחד אלו שמשווקים את מרכוליהם דרך האינטרנט, כדאי לדעת שסקר בינלאומי שביצע חברת התרגומים הישראלית One Hour Translation, שנערך בשיתוף Google Consumer Surveys  מצא כי 34% מהנשאלים בממוצע השיבו שהם רוכשים באינטרנט בחודשי החורף יותר מאשר בתקופות אחרות של השנה.  הסקר נערך בקרב מדגם מייצג של 800 נשאלים הכולל 100 נסקרים בכל אחת מהמדינות הבאות: ארצות הברית, בריטניה, אוסטרליה, קנדה, איטליה, גרמניה, הולנד ויפן. 
בהתפלגות התשובות על פי מדינות, בקנדה השיבו 44% מהנשאלים כי הם קונים יותר באינטרנט בחודשים ינואר ופברואר, אחריה בריטניה עם 43% שרוכשים יותר באינטרנט בחורף. בארה"ב ובהולנד השיבו 36% מהנשאלים כי הם רוכשים יותר באינטרנט בחורף, 34% רוכשים יותר בחורף באוסטרליה, אחריה: 32% בגרמניה, 27% ביפן, ו-23% באיטליה. 
על פי הניתוח של One Hour Translation, הסקר מעיד על התחכום של קהל הצרכנים העולמי ועל מה שנקרא כהקפדה על השוואת מחירים בין תקופות שונות של השנה. רוב מכריע של הצרכנים (80% בממוצע) מבין שעונת הקניות של חג המולד המגיעה לשיא בנובמבר-דצמבר אינה בהכרח הזמן הטוב ביותר לקניות באינטרנט ומחכים לסיילים של תחילת השנה האזרחית. 

כשליש מהצרכנים מוצא באינטרנט דווקא בחודשים שלאחר חג המולד מכירות סוף עונה אטרקטיביות ומשתלמות עוד יותר ומרכז את קניותיו בתקופה זו. כמעט מחצית (46%) מהצרכנים מחפשת באינטרנט הזדמנויות באופן שווה בכלל התקופות של השנה. 
ניתן גם לשער שהחורף הקשה במדינות הצפוניות הקרות יותר, בהן יורד גם שלג, דוחף יותר צרכנים להישאר בבית בחורף ולרכז את קניותיהם באינטרנט בעונה זו. 
עופר שושן, מנכ"ל One Hour Translation: "גופים שיקצו תשומת לב מיוחדת להגברת מאמצי המכירות באינטרנט בחודשי החורף של ינואר -מרס ירוויחו  הזדמנויות רבות, מכיוון שישנו קהל צרכנים עצום המעדיף לקנות דווקא בתקופה זו"