שערו של הדולר עלה אתמול (שני) לעומת השקל. במחלקת המחקר של FXCM ישראל מציינים הבוקר: "הדולר-שקל מוצא תמיכה עם פתיחת שבוע המסחר ברמת 3.85 ומטפס חזרה מעל 3.87. אנו עדים למעשה להמשך תנועת הזיגזג של הדולר-שקל – ולמעשה של הדולר בעולם – בתוך טווחי המחיר האחרונים, כאשר מצד אחד הסוחרים מהססים לדחוף את הדולר לשיאים חדשים בשל אי הוודאות באשר לתזמון העלאת הריבית של הפד, ומנגד, המטבעות האחרים ממשיכים להישחק בעקבות המדיניות המרחיבה של הבנקים המרכזיים האחרים".
עוד ציינו במחלקת המחקר של FXCM כי "לפחות ברמה היסודית, השבוע עשוי להטות את המטוטלת, כאשר בארצות הברית צפויים שלל נתונים כלכליים חשובים, ובראשם דוח התעסוקה שיתפרסם בשישי. נתון חיובי של מעל 200 אלף משרות חדשות צפוי לתת רוח גבית לדולר, למרות שרוב הפעילים בשווקים מסכימים על כך שהסבירות כי הפד יבצע העלאת ריבית בדצמבר הנה נמוכה למדי, וכי סביר להניח כי הבנק ידחה את המהלך עד לרבעון הראשון של 2016.

במחלקת המחקר הוסיפו: "מנגד, האירו מוצא מעט תמיכה וזאת לאחר שנשיא ה-ECB מריו דראגי מיתן במידה מסוימת בהצהרותיו בסוף השבוע את הצפי בשוק להרחבת קצב רכישות האג"ח של הבנק".