מהרגע בו הנוסע נכנס לאתר של חברת תעופה ועד לשנייה בה הוא לוקח את המזוודה שלו מהמסוע ביציאה משדה התעופה, יש כל כך הרבה הזדמנויות למותג של חברת התעופה כדי לתת שירות מעל ומעבר ללקוחות ואולי להיפך, עוד יותר דרכים בהן הם יכולים לדפוק את הלקוח.
חלק ממשתתפי הסקר של אתר ההפינגטון פוסט ציינו כי אתר אינטרנט לא נוח יכול להטריף את הדעת, במיוחד בשילוב תמיכה טלפונית לקויה עם מרכזייה פנימית מייגעת. אחרים התלוננו על מגבלות המקשות בשימוש המיילים של הנוסע המתמיד. אבל, הנושא שחזר על עצמו הכי הרבה בתלונות הוא התנהגות הדיילים. אנשים רבים התייחסו לטון הדיבור שלהם, האם הוא היה ידידותי או אדיש וציינו כי הם יכולים להפוך את חוויית הטיסה לחיובית או שלילית.
כיום הרבה יותר קל להפיק את רשימת החברות הגרועות ביותר, כולם מתלוננים ומפרסמים בכל הרשתות - ציוצים ממורמרים, פוסטים מתוסכלים, ביקורות מפורטות באתרי ביקורת נסיעות כמו Skytrax ותלונות רשמיות במשרד התחבורה. כל אלה עוזרים להשלים את התמונה המלאה של החברות הגרועות ביותר לשנה החולפת.
חברות אמריקאיות למרבה ההפתעה (או שלא) מככבות. אז מי הן החברות הגרועות ביותר בעולם?
1. ספיריט איירליינס האמריקאית
2. איזי ג'ט הבריטית
3. אליג'יאנט אייר האמריקאית
4. יו אס אירוייז האמריקאית
5. אמריקן איגל איירליינס האמריקאית
6. פרונטייר איירליינז האמריקאית
7. יונייטיד איירליינס האמריקאית
8. איר צ'יינה מסין
9. אליטליה האיטלקית
10. איבריה מספרד