אנחנו בהלם, חברת גוגל כבר לא במקום הראשון של מקומות העבודה הטובים ביותר לפי גלאסדור. זה לא שצריך להתחיל לדאוג לרווחת העובדים, כן? העובדים עדיין נהנים מתנאים שרובנו יכולים רק להמשיך לחלום עליהם אבל בכל זאת, אנחנו קצת מודאגים. אז מי גזלה ממנה את הכתר? חברת Airbnb, אתר האינטרנט המתווך בין שוכרים למשכירים לקח את הבכורה מגוגל והדיח אותה מהצמרת.



אתר Airbnb, נוסד בשנת 2008 והוא נכנס לראשונה לרשימה של הגלאסדור שבודק מידי שנה מהם המקומות הטובים ביותר לעבוד בהם, דירוג המבוסס כולו על משוב עליו עונים העובדים. חברת גוגל דרך אגב, ירדה למקום השמיני לאחר שבשנה שעברה היתה במקום הראשון.



המריאה מעל כולן: מיהי חברת התעופה הטובה ביותר בעולם השנה?


לכל מי שלא בעניינים - חברת Airbnb הצטרפה רק השנה לרשימה הנוצצת וכבר הבטיחה את המקום הראשון לאחר ש-276 ביקורות הועברו על ידי עובדיה שדירגו את החברה ב-4.6 כוכבים מתוך חמישה בסך הכל. הציון מבוסס על ההערכה של העובדים - שביעות רצון כללי, הזדמנויות לפיתוח הקריירה, שכר והטבות, תרבות וערכים, איכות המנהלים ואיזון בין עבודה לחיים. לנו נותר רק לקנא. דרך אגב, לרשימה זו נכנסים מקומות המעסיקים לפחות 1,000 עובדים, כך שלעבוד בפיצוציה ליד הבית ולהיות מבסוטים על התנאים זה לא ממש נחשב.




המקום הטוב ביותר לעבוד בו. צילום: צילום מסך

אז מיהם מקומות העבודה הטובים ביותר?


1. Airbnb



2. חברת הייעוץ Bain and Co



3. חברת התוכנה guidewire



4. HubSpot



5. פייסבוק



מתחת לכל ביקורת: מיהי חברת התעופה הגרועה ביותר בעולם השנה?