רשת מלונות ישרוטל מנהלת מגעים להרחבת פעילותה העסקית באירופה, כך נודע ל"מעריב־השבוע". הרשת בוחנת את האפשרות לרכוש מלונות קיימים ולהפעילם באמצעות המותג הבינלאומי החדש של הרשת, או להקים את המלונות בעצמה.



המקומות הנבחנים הם גרמניה, ספרד, צרפת ובריטניה, שם מתגוררת משפחת לואיס, בעלת השליטה בישרוטל (שבבעלותה גם מלונות בארה"ב - י"ש). ההתרחבות לחו"ל הנה חלק מהתוכנית האסטרטגית של הקבוצה לחמש השנים הקרובות.



כיום מונה הרשת 17 בתי מלון, ששמונה מתוכם באילת. ישרוטל נמצאת בשלבי הקמה אחרונים של מלון במושבה הגרמנית בירושלים, בהשקעה של 500 מיליון שקל. המלון, שייפתח בסוף השנה, יקרא אוריינט ויתחרה במלונות היוקרה המלך דויד, וולדורף אסטוריה ומצודת דוד. לרשת הותר להקים במלון 11 דירות יוקרה, הנמצאות בעיצומה של מכירה. הרשת תיקח מלון נוסף בירושלים, הנמצא בבעלות צד ג', לניהולה.



במסגרת התוכנית האסטרטגית לחמש השנים הקרובות, יוקמו יותר מחמישה מלונות: ברח' יורדי הסירה בת"א יוקם מלון בוטיק, עם 152 חדרים, הכולל דירת פנטהאוז ושתי דירות סטודיו. מלון זה יתווסף לרויאל ביץ' ת"א ולשני מלונות נוספים שהנהלת הרשת מתכוונת להקים בעיר.


ליאור רביב, מנכ"ל קבוצת ישרוטל: "אנחנו מאמינים מאוד בפוטנציאל התיירות בת"א ותוצאות הפעילות באזור זה משביעות רצון. זאת הסיבה שנשקיע במלונות נוספים באזור על פי השיקולים העסקיים".



ישרוטל מתכננת, בעוד שלוש שנים, פתיחת מלון עסקים בפארק ההייטק בהרצליה. לחובבי מלונות הספא מבשר רביב על הכוונה לפתוח מלון ספא נוסף בגליל העליון, ככל הנראה באזור הירדן הצפוני בקרבת חורשת טל.



"בעבר היינו ממוקמים בעיקר באילת, אולם הרשת מאוזנת כיום ופרוסה בכל רחבי הארץ. אכן אנחנו בוחנים את האפשרות ליציאה לחו"ל, כי אנחנו מאמינים בתיירות ואנחנו שחקנים לטווח הארוך", מוסיף רביב.



מנכ"ל הרשת מציין שהרשת תמשיך להוביל תמיכה במופעי אמנות, כמו פסטיבל המוסיקה הקאמרית באילת, החוגג את שנתו ה־18 וננעל אתמול במלון רויאל ביץ' באילת.