מהפיכה באיי מרשל. המטבע הלאומי יהפוך להיות דיגיטלי בטכנולוגיית בלוק-צ'יין. רני רהב, קונסול הכבוד של המדינה בישראל התייחס למהפכה ולסוגיית החניה שלו בלב תל אביב: "זהו מהלך היסטורי של נשיאת איי מרשל, היא נשיאה מעניינת ומרתקת, מעין שילוב בין מרגרט תאצ'ר לקנצלרית גרמניה מרקל. אני מקווה שהיא תגיע יום אחד לביקור בישראל. צפיתי בשידור חי בפרלמנט מחוקק את החוק בקריאה שלישית. במדינה הזו החל מהקריאה השנייה הציבור הרחב מוזמן להביע את מחאתו על החוק במשכן המחוקקים ורק לאחר מכן ניגשים להצבעה. החוק התקבל ברוב קולות, זו תהיה המדינה הראשונה שתתבסס על מטבע וירטואלי. כשתלך לסופר תוכל לשלם בדולר האמריקאי או במטבע החדש".

לאחר מכן עברו המגישים ספי עובדיה ודרור רפאל עח נושא החנייה בתל אביב, אותה מקבל רני רהב כקונסול הכבוד של איי מרשל, כפי שנחשף לראשונה ב"הארץ". ספי עובדיה אמר: "אומרים מבקריך בעניין החניה כי זו לא מדינה שנזקקת באמת לשירותים דיפלומטיים. הרי כמה מבין 70 אלף התושבים מגיעים באמת לישראל?. 




בשלב הזה רהב השיב ברוגז ובסיום דבריו פוצץ את הראיון: "פורים כבר עבר והבדיחה הזו מיצתה את עצמה. מדובר במדינה קטנה אך עם קול משמעותי באו"ם שתומך בדרך כלל בישראל. סוגיית החנייה אינה רלוונטית ולא באתי לדבר עליה ולכן אאחל לכם יום טוב".

 

עריכה: איתמר זיגלמן