פייסבוק פרסמה את תוצאותיה העסקיות לרבעון הראשון של השנה עם גידול של 49% בהכנסות ל כ 12 מיליארד דולר . הרווח הנקי גדל ב-62.9% לכחמישה מיליארד דולר. ביצועים בסדר גודל זה הם רגילים לחברת פייסבוק, אלא שהפעם רבים בשוק ההון הופתעו לטובה מהנתונים הכספיים הטובים ומהעובדה שרבעון הראשון החברה הוסיפה עוד 70 מיליון משתתפים. תחושות ההפתעה שחשו רבים אינה במקום, שכן מדובר על הנתונים מהתקופה שקדמה למשבר.
הביצועים של הרשת החברתית הגדולה, שפורסמו ביום רביעי בלילה (שעון ישראל) מתייחסים לחודשים ינואר עד מרץ, ואילו המשבר של דליפת המידע האישי של כ-87 מיליון משתמשים ברחבי העולם לחברת המידע קיימברידג' אנליטיקה, התפוצץ בסוף חודש מרץ. כזכור, החברה ביצעה שימוש בפרטי המידע במהלך קמפיין הבחירות של דונלד טראמפ לנשיאות ארצות הברית ב-2016, ובמשאל העם הבריטי על הברקזיט באותה השנה. 
פירוש הדבר הוא, שההשפעה שלו על הביצועים של החברה ברבעון הראשון של השנה, היה מינורי. כדי לדעת כיצד הפרשה השפיעה הן על ההכנסות מפרסום, והן על מספר המשתמשים של החברה, יהיה צורך להמתין לביצועים העסקיים של הרבעון השני. עם זאת, גם אם תירשם ירידה זמנית בהכנסות מפרסום, ספק אם הפרשה תפגע בבסיס המינויים של החברה. 

מארק צוקנברג המייסד ומנכ"ל החברה בהחלט מודע לנזק הפוטנציאלי ולמרות שהוא בדרך כלל לא מרחיב בדיבורים לאחר פרסום נתונים עסקיים, בחר לחרוג ממנהגו והתייחס לנתונים. בין היתר, הוא אמר כי "החברה מציגה נתונים מוצקים למרות האתגרים הקשים שבהם אנחנו מתמודדים. אנחנו לוקחים ברצינות יתר את ההתחייבויות שלנו ונמשיך להשקיע כדי להבטיח שהשירותים שלנו ינוצלו כדי להטיב עם הבריאות".