בשורה למשק: בנק ישראל פרסם את המדד המשולב למשק ומתברר שהוא עלה בדצמבר ב 0.3%. המדד המשולב משקף את כלל הפעילות הכלכלית ולפי כך עלייתו מרמז על עליית הפעילות הכלכלית. קצב גידולו של המדד בחודשים האחרונים גבוה מהקצב של החודשים מרץ-יולי.



המדד המשולב הושפע לטובה מעלייה ביבוא של מוצרי צריכה ומעלייה של יתר מדדי סחר החוץ לדצמבר. שיעור המשרות הפנויות המשיך בעלייתו הרצופה מספטמבר ותרם גם הוא לקצב עלייתו של המדד. מדדי הייצור התעשייתי והפדיון בשירותים לנובמבר מיתנו את קצב גידולו של המדד. קצב גידולו של המדד בחודשים הקודמים עודכן מעט כלפי מעלה , בעיקר בזכות עדכון כלפי מעלה במדדי סחר החוץ לאותם חודשים. 



בסיכום שנת 2014, המדד המשולב  עלה ב-2.1 אחוזים בחישוב ממוצע , לאחר גידול של 3.4 אחוזים אשתקד. האטת קצב גידולו של המדד המשולב עולה בקנה אחד עם האטת קצב הצמיחה של התוצר העסקי מ-3.4% ב-2013 ל-2.5% השנה. להאטת קצב גידולו של המדד השנה תרמו בעיקר הירידה בהתחלות הבנייה, ההאטה בקצב הגידול של מדדי הפדיון במסחר ובשירותים, וכן האטה קלה ביצוא הסחורות. במהלך השנה הואט קצב הגידול החודשי של המדד עדי כדי קיפאון בחלק מהחודשים (בין השאר בעקבות מבצע צוק איתן), ואילו בחודשים האחרונים חזר המדד לגדול בקצב מהיר יותר.