במהלך שבוע המסחר של הדולר-שקל, המגמות שאפיינו את המסחר בשבוע שעבר יימשכו גם השבוע. שער החליפין של הדולר-שקל ימשיך לדשדש. שערו של הדולר בשווקי העולם וכפועל יוצא גם בישראל ייקבע רבות על ידי התשובה שיוון תמסור מאוחר יותר היום לשרי האוצר של גוש האירו.

במחלקת המחקר של FXCM ישראל מציינים הבוקר: "הדולר-שקל ממשיך לדשדש סביב 3.85. זהו הגבול התחתון של הטווח בשבועיים האחרונים שמתפרש בין 3.85-3.90. אלו הם גבולות הגזרה שמשקפים את הסטטוס קוו הנוכחי במסחר בדולר-שקל. ירידה מתחת ל-3.85 עלולה להאיץ את הירידה מטה, לעבר השפל האחרון ב-3.82. עלייה  מעל 3.90 עשויה לדרבן שוב את הספקולנטים לדחוף את הצמד מעלה, כאשר היעד ההגיוני במקרה כזה יהיה לנסות את השיא סביב 4 שקל לדולר אחד".

עוד אמרו: "בזירת המט"ח המקומית, האירוע המרכזי היום יהיה החלטת הריבית של בנק ישראל. למרות המדד השלילי של חודש ינואר והתיסוף המסוים שנרשם בשקל בחודש האחרון, בנק ישראל לא צפוי להוריד את הריבית כעת. נתוני הצמיחה לרבעון הרביעי היו מעודדים, וגם הדולר צפוי להמשיך ולהתחזק בטווח הבינוני. נראה כי בנק ישראל יוריד את הריבית בהמשך השנה רק אם יימשכו הלחצים הדפלציוניים, ובינתיים יסתפק בהתערבויות נקודתיות בשוק המט"ח, במטרה לעודד את המשך מגמת התיסוף של הדולר".