לפני כשנתיים, במהלך הבחירות הקודמות ראיינתי את ח"כ מירי רגב (ליכוד) לג'רוזלם פוסט, והיא אמרה אז שבקדנציה הבא הליכוד יוריד את מחיר הדירות. עכשיו, ערב הבחירות הזכרתי לה את דבריה ורגב הבהירה: "הממשלה התמודדה עם בעיית מחיר הדירות ואם אנחנו לא רואים היום שמחירי הדירות יורדים זה בין השאר משום שהממשלה כיהנה רק שנתיים ולא ארבע שנים". 
רגב פירטה את הצעדים שבהם נקטה הממשלה: "יש לשים לב ששוק הדירות מסובך. שינוי במגמת מחירי הנדל"ן לוקח זמן אך למרות  כל הקשיים ובזמן הקצר שפעלה - הממשלה התחילה לנקוט בצעדים כדי להגדיל את היצע הדירות שהוא הסיבה העיקרית לעליית מחיר הדירות. 
החלטנו על פינוי מחנות צה"ל ממרכז הארץ ובשטחים אלו ניתן יהיה לבנות כ -100,000 יחידות דיור. שונתה התקנה שהתקבלה בממשלתו של אולמרט שאסר על תכנון בנייה במרכז הארץ. בנוסף ננקטו צעדים כדי להגיע לגידול התחלות הבניה לכשמונים אלף יחידות לשנה. וכדי לתאם את הצעדים שיש לנקוט כדי להגדיל את ההיצע הוקם קבינט הדיור שבראשו עמד שר האוצר לשעבר יאיר לפיד שלצערי לא עשה הרבה".

רגב מסבירה כי "בשנות התשעים, בעת העלייה הגדולה מברית המועצות, הוכח מה אפשר לעשות כשבראש מערך השיכון עומד גורם שמבין את הבעיות ומוכן לפתור אותן. באותה תקופה אריק שרון היה שר השיכון ובמהלך כמה שנים בודדות נבנו כ- 200 אלף יחידות דיור שהספיקו כדי לספק קורת גג למיליון עולים שהגיעו לישראל. אבל לפיד לא ידע כיצד להתמודד עם הבעיה. נושא הדיור הוא נושא חשוב מאוד ובממשלה הבאה כל נושא הדיור חייב להיות בידי איש ליכוד". 
את רואה את עצמך מתאימה לתפקיד?
"מאוד מוקדם לדבר על דברים כאלו אך בכל מקרה קביעת שרים היא הפרוגרטיבה של ראש הממשלה ואני סומכת עליו שימנה את הגורם המתאים ביותר".
האם יש לך את התכונות לכך?
"אני שוב אומרת שקביעת שרים זה הפרוגטיבה של ראש הממשלה , אך כן, יש לי את התכונות לכך".