סין נחשבת היום למעצמת התיירות הגדולה בעולם, כ-100 מיליון תיירים סיניים יוצאים מידי שנה את גבולות מדינתם, ועל פי ההערכות מוציא התייר הסיני סכום של כ- 1086$ ביום, לא כולל הוצאות טיסה. אין פלא אם כך כי התחרות הגלובלית על תשומת ליבו של התייר הסיני  עולה מידי שנה. על רקע זה תאגיד המלונאות הבינלאומי IHG, האוחז בכ- 7000 בתי מלון ברחבי העולם, יזם את תוכנית China Ready אותה יאמצו בהדרגה כל מלונות הרשת.

התוכנית מותאמת לתייר הסיני ונועדה לעזור לו בהתאקלמות במהלך שהותו מחוץ למדינתו. רשת בתי המלון "קראון פלזה" בישראל ששייכת לתאגיד IHG היא בין הראשונות בעולם להצטרף לפרוייקט. הגידול המשמעותי של כ- 30% בשנה האחרונה בתיירות הנכנסת מסין לישראל, והצפי לעלייה נוספת בשנת 2015, הניעו את הרשת להטמיע את התוכנית במלונות הרשת בישראל, תחילה בבתי המלון של הרשת בת"א, ירושלים וחיפה. 
לדברי שי אסיה, משנה למנכ"ל רשת מלונות קראון פלזה: "קראון פלזה ישראל, מקדמת בברכה את תוכנית China Ready של רשת IHG. לאור הנתונים של עלייה משמעותית באחוזי התיירות הנכנסת מסין לישראל שבעיקרה מושתתת על תיירות עסקית, החלטנו להצטרף ולשלב כבר בימים אלו מגוון שירותים המותאמים לתיירים הסיניים. החל מארוחת בוקר סינית מסורתית, מנהל דובר סינית, אפשרות לתשלום באמצעות כרטיס UNION ועוד. אני בטוח שזו תהיה רק ההתחלה לאפשרויות הרבות שיעמדו לרשות הסינים בישראל ושבתי מלון נוספים בארץ יזהו את הפוטנציאל של התיירות מסין".