דולר בשווי ארבע שקלים כבר כאן: זאת לאחר אתמול הדולר עבר את ארבע השקלים במסחר הביו בנקאי אם כי לרגעים מעטים בלבד. המומחים סבורים שהדולר יעלה ליותר מי ארבע שקלים תוך ימים ספורים  שכן בנק ישראל מעוניין בכך כפי שהוא סימן כשהוריד את שערי הריבית ל  0.10% לשנה  במרץ.



במחלקת המחקר של FXCM ישראל מציינים הבוקר: "הדולר-שקל בוחן את רמת 4. לפחות לפי שעה, לא נראה שהמחסום הפסיכולוגי מרתיע את הספקולנטים ואיננו מזהים רתיעות לאחור ברמה התוך-יומית".

ברמה המבנית, הרמה המשמעותית היא השיא של ינואר ב-4.016. שבירה של שיא זה תסמן שיא חדש נוסף במגמת העלייה שהחלה באוגוסט 2014. יעדים גבוהים יותר ניצבים בשיאים של ספטמבר 2012 ואוגוסט 2012 ב-4.03 וב-4.07. למרות העלייה החדה של השבוע האחרון והציפייה המתבקשת לתיקון או התכנסות, בתנאים הנוכחיים ייתכן כי פריצה מוצלחת מעל השיא אף תיתן דחיפה נוספת לעלייה ותמשוך לשוק גל נוסף של לונגיסטים. כרגע זה נראה כמו טרייד חד כיווני". 
 
"בעולם הדולר ממשיך להתחזק, כאשר מדד הדולר העולמי נסחר ברמת שיא של 11 שנים, וזאת על רקע האמון הגובר בכלכלה האמריקנית ופער בינה לבין כלכלות המפתח האחרות, שעדיין מדשדשות. לאחר תקופה של דשדוש והתכנסות, נראה כי הדולר שוב פותח פער מול המטבעות המרכזיים האחרים".

"בשוק יעקבו השבוע אחר טיב נתוני המקרו בארצות הברית, ובראש ובראשונה דוח התעסוקה. אם דוח התעסוקה ימשיך להצביע על מגמת השיפור, הדבר רק ימחיש את היתרון היחסי של הכלכלה האמריקנית ויגביר את הביקוש לדולר".