שוק המטבע של ישראל הביא לצפי שער של ארבעה שקל לדולר. 
עד כה כל הניסיונות להגיע לשער המיתולוגי של דולר ששווה ארבעה שקלים נכשל, אך נראה ששערי הריבית של 0.1% עשו את שלהם ושערו של הדולר עשוי בימים הקרובים לפרוץ את המחסום. 
במחלקת המחקר של FXCM ישראל מציינים הבוקר (רביעי) כי "למרות המומנטום החזק של הימים האחרונים, הדולר-שקל לא הצליח אמש לפרוץ את המחסום הפסיכולוגי של 4 וביצע נסיגה קטנה לאחור לעבר 3.97.

לאחר העלייה החדה של השבוע האחרון, שבמהלכו טיפס הצמד יותר מ-15 אגורות בעקבות הורדת הריבית של בנק ישראל, הנסיגה המינורית הזו לאחור הינה מתבקשת, כאשר חלק מהספקולנטים העדיפו לממש מעט רווחים לפני הפריצה הבאה. על פניו, שום דבר ביחסי הכוחות בין המטבעות לא השתנה, וזאת לאחר שהורדת הריבית של הבנק ישראל הרחיבה את פער הריבית בין הדולר לבין השקל והמחישה את ההבדל בין המדיניות המוניטרית שנוקטים שני הבנקים המרכזיים כרגע".

"לאחר מספר כישלונות לפרוץ את מחסום ה-4 בחודשים האחרונים, נראה שהפעם ישנה סבירות גבוהה שאכן נראה פריצה. הנסיגה הזו לאחור עשויה להוות הזדמנות טובה לסוחרים נוספים להצטרף למהלך לפני הפריצה המשמעותית. גם הבלימה של הדולר בעולם ביממה האחרונה והתנודתיות הנמוכה בשוק המט"ח העולמי, ציננו את המומנטום בשוק המט"ח המקומי.

מה שעשוי להטות את הכף הוא דוח התעסוקה שיתפרסם בארצות הברית ביום שישי. נתוני תעסוקה חיוביים עשויים להזניק את ציפיות הריבית על הדולר ובכך לתת תמריץ נוסף לסוחרים לקנות את הדולר ולמכור את השקל".