טלטלה בשוקי המטבע בעולם וזאת בשל ההערכות שהבנק המרכזי של ארה"ב יעלה את שערי הריבית הדולריים. החלטה הייתה אמורה להתקבל ביום רביעי ועד אז השווקים סערו , אולם נגידת הבנק המרכזי ג'נט ילין החליטה להשאיר את שערי הריבית בינתיים כפי שהם, כשהריבית המזערית של הבנק שואפת לאפס. 
החלטת הבנק המרכזי השפיע על שוקי הכספים בכל העולם ובכלל זה ישראל. ביום חמישי הדולר היציג ירד ב-0.3482% אך ביום ששי קפץ ב- 1.1732% ל- 4.053 שקלים.
בשיחה עם מעריב משה שלום, ראש מחלקת המחקר ב- FXCM ישראל, סיכם את שבוע המסחר במט"ח באומרו  "שבוע תנודתי למדי נרשם במסחר בדולר-שקל, ובכלל במסחר העולמי בדולר. אירועי המפתח השבוע היה החלטת הריבית של הבנק הפדרלי והסקירה שפרסם הבנק הבריטי HSBC. בהצהרת המדיניות שפרסם הבנק הפדרלי, אמנם הושמט הביטוי "גישה סבלנית",  בכל הנוגע למדיניות הריבית, אבל הבנק הוריד את תחזית הצמיחה והאינפלציה, מהלך ששפך דלי של מים צוננים על ציפיות הריבית. 

אם היו כבר בשוק דיבורים על העלאת ריבית ראשונה ביוני, הרי שכעת ההערכה הרווחת כי העלאת הריבית לא תתבצע לפני הרבעון האחרון של 2015. השינוי הזה בציפיות הריבית הביא לנסיגה חדה מאוד בדולר, וראינו גל של מימושי רווחים על הדולר-אינדקס, שנסחר בעולם, עד אז, ברמת שיא של 12 שנים. נראה שהשווקים הבינו כי הם ניפחו בועת ציפיות לא ריאלית לגבי הדולר.
גם בדולר-שקל ראינו נסיגה חדה מטה, מתחת לרף 4 . לאחר סקירה שפרסמו אנליסטים ב- HSBC , שהעריכו כי בנק ישראל יחתוך ביום ב' את הריבית לרמת שלילית של 0.1% ואף ישיק תכנית להרחבה כמותית במסגרתה ירכוש אג"ח בהיקף של עד 70 מיליארד שקל, מיהרו הספקולנטים בשוק המקומי לנצל את הירידה ביומיים האחרונים של המסחר על מנת להצטייד בסחורה, כאשר ראינו את הדולר מזנק ומאתגר את רמת ההתנגדות ב-4.05. היעד הבא הוא השיא של אוגוסט 2012 ב-4.07".