רמי לוי: "סרבתי להצעות מארבע מפלגות להצטרף לפוליטיקה"

עוד הוסיף איש העסקים כי הוא שוקל לפרוש ממועצת עיריית ירושלים בגלל ניגודי עניינים שפוגעים בפעילותו העסקית. "פטור ממע"מ על מוצרי מזון בסיסיים הוא צעד נכון". רווחי הרשת ירדו ב־2014 ב־22% לכ־94.6 מיליון

יהודה שרוני צילום: ראובן קסטרו
רמי לוי
רמי לוי | צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

רשת השיווק השקמה, בבעלות רמי לוי, הציגה בשנת 2014 רווחים נאים למרות ירידה מסוימת לעומת שנת 2013. לוי עצמו טוען כי בזכות התחרות המחירים ימשיכו לרדת, אך מפציר בצרכנים לבחור בקפידה את המקום שבו הם מבצעים את הקניות שלהם המטרה להוזיל את יוקר המחיה. בנוסף, מספר לוי לראשונה כי ארבע מפלגות, ביניהן כידוע מפלגת השלטון, קראו לו להצטרף לשורותיהן, אך הוא העדיף להישאר בעסקים ובפוליטיקה המקומית במועצת עיריית ירושלים.

לדברי גורמים ברשת, מוצרי רמי לוי נמכרים בהנחה ממוצעת של 8% בהשוואה למתחרים. במרבית הסקרים נבחר הסל לפסח של הרשת כזול ביותר. לדוגמה, מחיר של קפה טסטר צ׳וייס, אחד מ־20 מוצרי המזון הנמכרים ביותר, עולה ברשת 24.9 שקל.

לוי גילה כאמור כי קיבל הצעות מארבע מפלגות להשתלב בפוליטיקה (ובהן הליכוד וכולנו), אבל סירב להן. ״הפוליטיקה האישית שלי הם אלפי העובדים וכל הלקוחות שאני משרת. בעסק אני יכול לעבוד בצורה הרבה יותר אפקטיבית מהפוליטיקה. אני מעדיף את הפוליטיקה בעיריית ירושלים, וגם שם אני מוגבל ממילא. אסור לי לעשות הרבה דברים שלא יהיה ניגוד עניינים, כמו לעסוק בנדל״ן. אני שוקל ברצינות את האפשרות לפרוש ממועצת עיריית ירושלים״.

תגיות:
רמי לוי
/
שיווק השקמה
פיקוד העורף לוגוהתרעות פיקוד העורף