בהתאחדות התעשיינים חוששים מקריסת תעשיית הביגוד בישראל

הקניות באינטרנט הביאו לירידה חדה במכירות, לכן החליט הגוף לערוך לראשונה יום עיון לקידום שוק האופנה הדיגיטלי בארץ

מעריב אונליין - לוגו צילום: מעריב אונליין
גל גדות לקסטרו
גל גדות לקסטרו | צילום: דודי חסון

כשמונה מיליארד צרכנים ביצעו רכישות דרך האינטרנט בשנת 2014 ומתברר שהישראלים עושים שימוש נרחב מאדו ברכישות דרך האינטרנט.

אתר SIMILARWEB שעושה השוואות על היקף פעילותם של אתרי סחר שונים מצא שישראלים נמצאים במקום השלישי ברכישות באתר NEXT אשר משווק ביגוד והנעלה דרך האינטרנט.

בהתאחדות התעשיינים רואים בריבוי הרכישות הישראליות של ביגוד  באתרים בינלאומיים סכנה לתעשיית הביגוד כחול לבן. בנוסף בהתאחדות גם רואים בתעשיית המסחר המכוון בביגוד הזדמנות לתעשיית הביגוד בישראל. על רקע זה יחידת מעצבי האופנה הישראליים שבהתאחדות התעשיינים ערכה לראשונה יום עיון לקידום שוק האופנה הדיגיטלי בישראל.

תגיות:
ביגוד
/
כלכלת ישראל
פיקוד העורף לוגוהתרעות פיקוד העורף