בנק הפועלים משיק מוצרי חיסכון שמאפשרים הכנסה שוטפת בעו"ש

לצד תהליכי הייעוץ החדשניים, שכבר פועלים בהצלחה בסניפים, הושק סל הטבות, שירותים ומוצרים ייחודיים לאוכלוסיית הוותיקים

מעריב אונליין - לוגו צילום: מעריב אונליין
בנק הפועלים
בנק הפועלים | צילום: פלאש 90

עם הפיכתו של מגזר הפורשים לגימלאות והקשישים מגזר גדול וחלק מרכזי מהכוח הצרכני בישראל, נראה כי גם מוסדות פיננסיים מרכזיים ובנקים מנסים לקרוץ יותר ויותר לאוכלוסיה מבוגרת בישראל.

במסגרת תנועה זו, משיק בנק הפועלים שלב נוסף במסגרת המהלך האסטרטגי "הוותיקים החדשים", המיועד לאוכלוסיית הוותיקים לקראת ואחרי גיל פרישה. הבנק מציע תוכניות חיסכון חדשניות להפקדה חד-פעמית, שמאפשרות לקבל הכנסה שוטפת בחשבון העו"ש.

תוכניות החיסכון מאפשרות מענה לצרכים הייחודיים של אוכלוסיית הוותיקים, כחלק מבחינה כוללת את תיק הנכסים הפיננסיים שלהם, תוך מתן פתרון לצורך של רבים להבטיח קבלת הכנסה שוטפת לאורך שנים ואפשרות ליהנות בצורה מושכלת מחסכונות שנצברו בשנים של עבודה קשה. בנק הפועלים ימשיך להוביל ולחזק את פלח האוכלוסייה הבוגרת בארץ באמצעות מהלכים משמעותיים נוספים ראשונים מסוגם.

תגיות:
בנק הפועלים
/
קשישים
פיקוד העורף לוגוהתרעות פיקוד העורף