בנק הפועלים: הרווח הנקי של בנק הפועלים זינק ברבעון הראשון של 2015 ב-11.3% בהשוואה לתקופה המקבילה אשתקד והסתכם ב-808 מיליון שקל. הרווח מפעילות בנקאית שוטפת ושיעור התשואה על ההון (10.7%) הם הגבוהים במערכת הבנקאית.
הבנק יחלק דיבידנד מוגדל של 162 מיליון שקל המהווה 20% מהרווח ונחשב לגבוה בבנקים, בזכות האיתנות הפיננסית. הונו של הבנק מסתכם ב-30.8 מיליארד שקל.
בנק הפועלים נשלט על ידי שרי אריסון ומנוהל על ידי ציון קינן. בתפקיד יו"ר הדירקטוריון משמש יאיר סרוסי. 

התוצאות העסקיות מצביעות על גידול בכל תחומי הפעילות. רווחי המימון גדלו ב-5% ל-2.2 מיליארד שקל. הפסדי האשראי הסתכמו ב-60 מיליון שקל בהשוואה להכנסה של 15 מיליון שקל בתקופה המקבילה. 
ההכנסות התפעוליות גדלו ב-7.6% ל-1.4 מיליארד שקל. ההוצאות התפעוליות הסתכמו ב-2.2 מיליארד שקל בדומה לתקופה המקבילה אשתקד.
במהלך הרבעון העניק הבנק משכנתאות בהיקף של 62.1 מיליארד שקל, גידול של 0.7% בהשוואה לתקופה המקבילה. האשראי לעסקים קטנים גדל ב-2.6% ל-30.1 מיליארד שקל.

ציון קינן, מנכ"ל בנק הפועלים. צילום: ראובן קסטרו
 
בנק דיסקונט: הרווח הנקי של קבוצת דיסקונט זינק ב-84.7% ל-242 מיליון שקל. הרווח מהווה תשואה של 7.7% על ההון. ברבעון הגדיל הבנק את פעילותו בתחום האשראי וזה זינק ב-5% ל-122 מיליארד שקל.
הפסדי האשראי ירדו מ-75 מיליון שקל ל-32 מיליון שקל. ההוצאות התפעוליות ירדו ב-2.8% כתוצאה מירידה של 7.8% בהוצאות השכר. 
דיסקונט מנוהל על ידי לילך טופילסקי אשר ובתפקיד יו"ר הדירקטוריון משמש יוסי בכר. מנכ"לית דיסקונט: "מהלכי ההתייעלות שאותם אנו מובילים בחודשים האחרונים משתקפים בדוחות. ראוי לציין את הפעילות הממוקדת לצמצום ההוצאות בדגש על הוצאות השכר. יחס ההון לא נשחק למרות כללי חשבונאות חדשים בנושא זכויות עובדים שגרעו מההון 557 מיליון שקל".
טופילסקי אשר הוסיפה: "הסביבה שבה אנו פועלים, הריבית הנמוכה, הרגולציה המתהדקת, התחרות הגוברת במערכת הבנקאית ומחוץ לה ותנאי אי הוודאות, יוסיפו להשפיע על פעילותינו גם בהמשך".

מנכ"לית בנק דיסקונט, טופילסקי אשר ויו"ר הדירקטוריון, יוסי בכר. צילום:יוסי זליגר. פלאש 90
 
הבנק הבינלאומי: רווחי הבנק גדלו ב-5% ל-125 מיליון שקל. הרווח מהווה תשואה של 7.5% על ההון שהסתכם ב-6.9 מיליארד שקל. הבנק הנשלט על ידי בינו צדיק, מנוהל על ידי סמדר ברבר צדיק ובתפקיד יו"ר הדירקטוריון משמש רוני חזקיהו.
הרווחיות הושפעה ממדד שלילי חריג של 1.6% שהביא להוצאות מימון של 34 מיליון שקל. יישום הסכם השכר בלאומי והתקינה האמריקאית על זכויות עובדים, הקטינו את הוצאות השכר ב-62 מיליון שקל.
סמדר ברבר-צדיק, מנכ"לית הבנק הבינלאומי: "הדוחות משקפים את המשך הצמיחה באשראי לציבור במגזר משקי הבית, בבנקאות הפרטית, במגזר המסחרי והמשכנתאות; בגידול בפיקדונות הציבור ובנכסי הלקוחות. הבנק בריסון ההוצאות במטרה להמשיך ולהתייעל".
בנק ירושלים: רווחי הבנק ירדו מ-19.9 מיליון שקל ל-17.7 מיליון שקל בגלל הכנסה חד פעמיות מהרבעון הקודם שלא חזרה על עצמה. הרווח מהווה תשואה של 9.8% על ההון. פיקדונות הציבור גדלו ב-1% ל-11.1 מיליארד שקל.
בנק ירושלים נשלט על ידי משפחת שובל ומנוהל על ידי אורי פז שהודיע באחרונה על פרישתו. פז: "הבנק ממשיך בהגדלת הכנסותיו, מדובר בתוצאה ישירה של האסטרטגיה שהונהגה בשלוש השנים האחרונות".