סלקום ויבואנית טלוויזיות LG ח.י. אלקטרוניקה מסרו אתמול על שיתוף פעולה בנוגע לשיווק מיזם הטלוויזיה סלקום TV. על פי ההסכם, יוכלו המשתמשים לנצל את הטלוויזיות החכמות של LG ולחסוך את הצורך בממיר.



עלות השירות החדש היא 39 שקלים בחודש, בנוסף להוצאה של 149 שקל בחודש על חבילת הטריפל. דגמי הטלוויזיות החכמות של LG יאפשרו לשפר את חוויית הצפייה והם ישווקו במסגרת דגמי החברה ל־2015.



הסדרות הוצגו בראשית השנה בתערוכת CES בלאס וגאס והן כוללות מסכי טלוויזיה בטכנולוגיה המשוכללת ביותר. LG הצליחה להפוך את טכנולוגיית ה-OLED המתקדמת לייצור המוני (Mass Production). בעקבות כך מחירי מסכי ה-OLED יוזלו ב־30%, ומחירו של מסך בגודל 55 אינץ' יהיה 15,990 שקל. שיתוף הפעולה עם סלקום מהווה קפיצת מדרגה בעולם התוכן ללא הצורך בממיר. השירות יכלול את כל ספריית ה-VOD ויהיה זמין בטלוויזיות מהשנים 2014־2015.



מנכ״ל קבוצת ח.י. משה דניאלי אמר: ״שיתוף הפעולה עם סלקום הוא ראשון מסוגו ונמצא בפיתוח מעל שנה. שילוב שירות סלקום TV ללא ממיר עם מערכת ההפעלה של הטלוויזיות החכמות מציב את LG כמובילה טכנולוגית״.



מנכ״ל סלקום ניר שטרן אמר: ״לאחר שהשקנו את שירות סלקום TV במחיר הזול בישראל ואת שירות הטריפל (טלפון קווי סלולר וטלוויזיה) אנחנו משיקים את חבילת סלקום TV ללא ממיר במחיר של 39 שקל, המהווה בשורה לצרכן״. לדבריו, ״אנו מרחיבים את אסטרטגית connected device, שבמסגרתה שמנו לנו למטרה לספק את חבילת הטלוויזיה ללא ממיר בכל מכשיר, החל מטלוויזיות חכמות ועד קונסולת משחקים״.