סינגולדה מתמסד, ארצי מתייצב

אדם סינגולדה, בעליה של חברת ההיי טק המצליחה 'טאבולה', העוסקת בהמלצות תוכן ברשת, נשא בחמישי שעבר לאישה, את בחירת ליבו ויקטוריה. החתונה נערכה ב'בית על הים' ביפו. כשסינגולדה הבן מתחתן, כל החברים של סינגולדה האב – אבי - אחד הגיטריסטים המצליחים בישראל – מתייצבים. וכך הופיעו בזה אחר זה בפני האורחים מיטב זמרי ישראל ובראשם אחד שכבר מזמן לא הופיע בחתונות – שלמה ארצי. 
 
 סינגולדה ג'וניור ורעייתו הטרייה המשיכו את החגיגות גם ביום שישי במסיבת בריכה שנערכה בביתם של חברי המשפחה דפנה ומיכאל ססלר בסביון. לאורחים חולקו כובעי קש ומניפות. שימחו חתן וכלה: יו"ר יש עתיד יאיר לפיד, רנדי ורונן פלד, ענת ואודי אנג'ל, מיכאלה ברקו ורון צוקרמן, דני טוקטלי, טלי ואבי אנג'ל, יאיר ודרורית ניצני ונוספים.

צילום: אביב חופי
אדם וויקטוריה
יאיר לפיד
אדרי הפקות יום הולדת
איש הקולנוע ובעלי 'סינמה סיטי' משה אדרי, עבד בחודשים האחרונים בחשאיות על הפקה גדולה ומשמעותית. רק שהפעם לא מדובר היה בסרט קולנוע חדש, אלא באירוע גרנדיוזי ורב משתתפים במלאות 60 שנים לרעייתו פנינה. אל מועדון הזאפה בהרצליה התקבצו ובאו בשישי בערב חברים רבים ובני המשפחה הקרובה והמורחבת, לצעוק לפנינה ״סורפרייז״.

באומנותי: שלמה ארצי, קרן פלס ופאות קדושות. חגגו ממש כמו בסרטים: שר השיכון יואב גלנט, אליעזר שקדי, שרון ומודי כידון, הדס וירון ליכטנשטיין, שמואל וענת פרנקל, צחי פישביין, אלונה ברקת, לימור לבנת ורבים נוספים.

 
חומסקי ושר הטבעות
אחד האנשים המאושרים בישראל ביום חמישי שעבר בסביבות השעה אחת-עשרה בלילה היה איש העסקים והפרסומאי אייל חומסקי. חומסקי הוא מבעליה של קבוצת הפועל ירושלים בכדורסל ואחד האנשים הדומיננטיים בניהולה יחד עם שותפיו אורי אלון וסוכן השחקנים האמריקני ארן תלם.



אלון וקורט: צילום: עודד קרני

יחד הובילו השלושה במהלך של שנתיים בלבד, מאז רכשו את הקבוצה, לאליפות היסטורית. חומסקי גם ידע לחבר את הקבוצה עם הקהילה העסקית ולהפוך אותה למותג שמזוהה עם התחדשות והצלחה. התייצבו וחגגו אליפות: אהרן פוגל, רמי לוי, אייל כץ שישב עם שחקן העבר המיתולוגי של הקבוצה עדי גורדון, צחי פישביין, וישראל קורט מנכ"ל ה. שטרן שגם חילק לשחקני הקבוצה המאושרים את טבעות האליפות.  
 

טבעת האליפות. צילום: עודד קרני
שלושה ימים לאחר הזכיה באליפות, הגיע אלון לחנות התכשיטים של ה. שטרן בשדרות ממילא בירושלים, שם פגש את קורט ורכש עוד 20 טבעות אליפות למנהלי הקבוצה והסגל - עלות התענוג - 72 אלף דולר. 

 
אחרי עשרים שנה
במלון דניאל בהרצליה, הושק בשלישי הספר הביוגרפי "רבין – 20 שנה אחרי". העיתונאי רוברט סלייטר ז"ל שעבד בין היתר כעיתונאי במגזין "טיים" וב"ניוזוויק" כתב את הספר שרואה אור שנה לאחר מותו. 
 
 פרופ' אמנון רובינשטיין, פרופ' גבריאלה שלו ודיוויד הורוביץ השתתפו בפאנל שעסק בתקופה שלאחר הרצח והתמורות שחלו בחברה בעשרים השנים האחרונות. 
 

גבריאלה שליו וחנה פריזן. צילום : צביקה גולדשטיין

 
האזינו וזכרו בגעגוע את שני האישים: אלינור סלייטר - אשתו של רוברט סלייטר ז"ל , דליה רבין, רפי ויינר מנכ"ל רשת מלונות 'טמרס', חנה פריזן יושבת ראש פעילים שוקי הון ובעלה מעצב התכשיטים בני פריזן, ח"כ לשעבר רונן הופמן ועוד.
מנפלאות השבוע
-אביב גלעדי בילה עם רעייתו פרי בבריכה, באיביזה.
-מירי חבס ודנה אונגר בר דיין פגשו בפריז את המעצב הצרפתי הנודע פיליפ סטארק.
-איש העסקים מיקי פדרמן פגש את   מרקוס אינטגלט הברומייסטר הנודע של מבשלת ויינשטפן לטעימה  מרעננת של  בירת ויינשטפן קרה.
-גיורא ענבר התמלא גאווה בבנו דניאל, דור שלישי לגולנצ'קים, שסיים מסע כומתה וקיבל תעודת  מצטיין צוות.
-משה דבי הטיס את כל עובדי קבוצת 'דבי תקשורת' לסופשבוע של פינוקים בייוון.
-בתו של אסי ויזל, שירה, השתתפה באולימפיאדת הנוער בהולנד.
-עו"ד ברוריה לקנר ובעלה ד"ר רוני אמיד, מבלים בבירת פורטוגל, ליסבון.


לוק של מיליון דולר: הלאונג' בוחר את מתלבשות השבוע
 
רג׳ין גנזי בשילוב מושלם של לבן ובז' ובהתאמה למשקפי שמש עגולים אופנתיים

 
רג׳ין גנזי. צילום: אביב חופי
 
 
אורנה אלוביץ' במראה מקסים ולא מתאמץ בתוספת תיק קטן של ג'וצי

 
אורנה אלוביץ'. צילום: אביב חופי
 
 
דנה דנקנר הכלה לעתיד, באוברול קצר ומחמיא

 
דנה דנקנר. צילום: אביב חופי