שוק המניות של תל אביב סיים את המסחר של היום בעליות שערים. המעוף עלה ב -0.7% ל -1,705.92 נקודת ומדד הת"א 100 עלה ב -0.76% ל -1,471.73 נקודות.המחזור היה נמוך -  652.52 מיליון שקל, אך זה היה צפוי שכן בימי ששי המשקיעים הזרים נעדרים מהמסחר ומשום כך המחזורים נמוכים.
היום המשקיעים היו בעמדת המתנה קצרת טווח וארוכת טווח. בטווח הקצר הם ממתינים לפתיחת שוקי המניות של העולם מחר, ואילו בטווח הרחוק יותר הם ממתינים להחלטת בנק ישראל לגבי שערי הריבית באוגוסט.
למרות שרוב המומחים מעריכים שהריבית תישאר ללא שינוי: 0.1% לשנה, יש כאלו שמעלים סברות אחרות.  כלכלני הלמן אלדובי פרסמו את הסקירה השבועית שלהם ובה הם מציינים שלמרות שקטנים הסיכויים לשינוי בשערי הריבית מ-0.1%, "נראה כי הנתונים הממשיכים להצביע על שיעור צמיחה נמוך מהצפוי, נתוני יצוא מאכזבים והתחזקות של השקל דווקא תומכים בהורדת ריבית נוספת. ירידה משמעותית בציפיות לאינפלציה בחודשים הקרובים כתוצאה מהכנסת מוצרים נוספים לפיקוח ומחירי נפט נמוכים, לצד המשך הייסוף בשקל יכולה לגרום לבנק ישראל לשוב ולשקול הפחתת ריבית נוספת".

חזרה להתנהלות של יום בשוק המניות של תל אביב, מניות חבורת הסלולר פרטנר וסלקום ממשיכות לעלות ב -4.65% ו- 5.01% בהתאמה. מנגד, המניה של אלון רבוע כחול צנחה ב- 7.7%.