דרמה אדירה בבורסה בניו יורק עם תחילת יום המסחר. מניית אפל צנחה היום ואיבדה למעלה מ-60 מיליארד דולר, אשר מהווים כ-6 אחוזים משווי השוק שלה. הנפילה הגיעה בעקבות הדוחות "המאכזבים" ברבעון האחרון.

צריך לציין כי החברה נהנתה מרבעון טוב, אבל לא מדהים, המכירות לא היו חזקות כפי שציפו בכל הנוגע למכשירים חדשים וגם מכירות האפל WATCH איכזבו בצורה יחסית. האנליסטים, שעל פי רוב, מנסים להישאר אופטימיים בגלל ההצלחה הגדולה של החברה, נדהמו לראות כי המשקיעים הפילו את המניה ביותר מ-65 מיליארד דולר את שווי השוק של החברה בתגובה ראשונית לתוצאות הרבעוניות של החברה ביום שלישי. 
אך למרות זאת, האנליסטים צופים כי בסופו של דבר החברה לא תיפגע באופן דרמטי מדי. אחד מהם אמר היום לסוכנות הידיעות רויטרס כי "אנחנו מאמינים שהעתיד של אפל ימשיך להיות ורוד בסופו של דבר". מניית אפל עלתה בשנה האחרונה בכמעט 19 אחוזים ובמסחר המוקדם היא נסחרה בשווי של 123.60 דולרים, ירידה של 5.5 אחוזים.

"נפילה מוגזמת"
 

"אפל הפכה את הטכנולוגיה לזהב, ולכן היא מחוייבת לסטנדרטים גבוהים יותר מאשר שאר החברות", אמר אנליסט FBR, דניאל אייבס, שתיאר את הרבעון של החברה כ"טוב, אבל לא גדול", אך רוב האנליסטים בוחרים להתייחס לכך כאל אכזבה מיידית, שבסופו של דבר תתקן את עצמה. הנפילה של המנייה היתה מוגזמת", טוענים בחברת ההשקעות של JP מורגן, שעל פי ההערכות, אפל צפויה להתחזק בקרוב ואף לתפוס עוד נתח שוק, על חשבון אנדרואיד. זוהי סיבה לאופטימיות", מסבירים אנליסטים נוספים.
"אנחנו מאמינים כי החברה תנצל את עלייתו של מעמד הביניים במספר איזורים גיאוגרפיים חשובים בשנים הבאות, כאשר רק בסין הרוויחה החברה כ-13,23 מיליארד דולר. המכירות של האייפון עלו רק ב-35 אחוזים ל-47.5 מיליון דולר. הסיבה היא כי רק 27 אחוזים מתוך משתמשי אייפון שידרגו את עצמם לאייפון 6.