קרן חיות, יזמית נדל"ן, העוסקת בפרויקטים של התחדשות עירונית, מקיימת כנס התחדשות עירונית במטרופולין חיפה והמפרץ. הייחוד של הכנס היא שהוא מפגיש את כל ראשי הערים של האזור כולל יונה יהב ראש עריית חיפה, יאלי דוקורסקי מקרית ביאליק, דוד אבן צור מקרית ים, יעקב פרת מקרית אתא, חיים צורי מקרית מוצקין אריה טל מטירת כרמל. כמו כן ייקחו חלק באירוע  רוני בריק סגן נשיא התאחדות בוני הארץ, וחיים פייגלין יו"ר ארגון הקבלנים במחוז חיפה.

האירוע מתקיים על סיפון אוניית הנוסעים  גולדן איריס של מנו ספנות והיא משולבת בשיט חופים. החלטה לקיים את הכינוס על אוניית נוסעים ולשלב אותה בסיור חופים עשה כדי להגדילאת האטרקטיביות של האירוע. בנוסף לכך,  האניה צפויה לעבור עוברת מול חופי  הערים שקרן חיות רוצה לקדם בהם פרויקטים של התחדשות עירונית.
 
בשיחה עם מעריב און ליין, אמרה קרן חיות מנכלית קרן חיות יזמות נדל"ן:  "התחדשות עירונית היא הדרך היחידה לפתור את בעיית מצוקת הדיור בערים המרכזיות שכן בערים אלו מלאי הקרקע לבניה כמעט אזלה. הכנס מתוכנן כמפגש של ראשי ערים עם הקבלנים בטרה לזרז ולהאיץ מתן אישורים לפרויקטים בתחום התחדשות עירונית. בכל הארץ יש פוטנציאל להקמת 600,000 יחידות דיור במסגרת התחדשות עירונית ,מתוכם כמעט מאה אלף  באזור מטרופולין חיפה והמפרץ".  
 

אך בתחום הכנסים הנוצצים על כלי שיט מתברר שהם לא היחידים שחשבו על הרעיון. גיל חשמונאי מנהל השיווק של מנו ספנות אומר, "אנחנו מארחים מדי פעם כנסים והשתלמויות באוניות שלנו, הפעם זה אירוע שונה וייחודי של שייט קצר וכנס יוקרתי".