חברת HOT פרסמה את התוצאות העסקיות לרבעון השני של השנה, עם ירידה בהכנסות אומנם אך הלקוחות זכו שכן השקעה של כ-250 מיליון שקל בשיפור השירות, דבר שהקטין את זמני ההמתנה לשתי דקות בממוצע.



עד לפני כשנה זמני ההמתנה הגיעו גם ל-40 דקות. ברבעון המדווח ההכנסות קטנו בכשני אחוזים ל-996 מיליון שקל. הרווחיות נפגמה משום שההוצאות הכלליות גדלו ב-29 מיליון שקל ל-909 מיליון שקל. השילוב של גידול בהוצאות וירידה בהכנסות פגע כאמור ברווחיות, הרווח התפעולי פחת ב-36% ל-87 מיליון ומעבר להפסד של 13 מיליון שקל לעומת רווח של 37 מיליון ברבעון המקביל אשתקד.



מנכ"ל HOT, אילן צחי שבינתיים פרש אמר כי "תוצאות הרבעון האחרון מבטאות את החרפת התחרות בגזרות בהן פועלת הקבוצה וכן את השלכות משבר השירות שחוותה החברה לפני כשנה. קבוצת HOT שיפרה משמעותית את השירות והשקיעה מעל רבע מיליארד שקלים בתשתיות טכנולוגיות לטובת הלקוח. אנו מאמינים, כי שיפור השירות לצד שדרוג התשתיות יציב את הקבוצה בעמדה טובה להתמודדות בשוק המאתגר. בתוך כך החברה ערכה גם שינוי ארגוני המאפשר התמודדות נכונה יותר עם התחרות בשוק".



הוא הוסיף: "HOT mobile עם למעלה ממיליון לקוחות וגיוס של 43 אלף לקוחות ברבעון האחרון ממשיכה להיות מחויבת לתחרות בשוק הסלולר תוך המשך השקעות הן בהצעות הערך והן בתחום התשתיות גם במחיר שחיקת הרווחיות".