אפריקה ישראל נכסים פרסמה את תוצאותיה העסקיות למחצית הראשונה של השנה עם קיטון של 55.1% אחוזים ברווח הנע לבעלי המניות, אשר הסתכם ב-56.4 מיליון שקל, לעומת 125.6 מיליון בששת החודשים הראשנים של שנת 2014.  



משמעות הדבר שבמחצית הראשונה של שנת 2014 היה לחברה סעיף רווח חריג וחד פעמי ומשום כך היה גבוה הרבה יותר מהרווח במחצית הראשונה של שנה זו. החברה גם רשמה ירידה בהכנסות מהשכרת נכסים ברבעון השני של השנה, 92.8 מיליוני ש"ח בהשוואה ל-103.3מיליון, ירידה של 1.65%ברבעון המקביל אשתקד. הקיטון הנובע מהירידה החדה בשער האירו אל מול השקל, בשיעור של יותר מ-10% במחצית הראשונה של השנה.



אבי ברזילי, משנה למנכ"ל החברה ומנכ"ל אפי אירופה אומר כי "אנו מסכמים רבעון טוב מאד ברמה התפעולית אשר הושפע בצורה מהותית מהשפעות חיצוניות ובעיקר מהמדד הגבוה והמשך השחיקה בשער האירו מול השקל.



"המשך מגמת השיפור בפרמטרים התפעוליים מהווה עדות מוחשית לאיכות הנכסים שברשות החברה. אנו ממשיכים למקד את מאמצנו בקידום ויישום תכניות הפיתוח, לצד הגדלת שעורי התפוסה בכל אזורי פעילות החברה.



"קיימת התעניינות רבה מצד שוכרים פוטנציאלים בפרויקטים שבשלבי הקמה כמו גם, מקרב רוכשים פוטנציאלים בפרויקטים למגורים. אנו מאמינים ביכולתנו להמשיך במימוש מוצלח של האסטרטגיה העסקית לטובת הצפת הפוטנציאל והערך הרב אשר טמון בחברה ופעילותה".