ניר סדן מקיבוץ יעלה, מציע למכירה באתר המכירות eBay את הטרקטור הראשון של ראש הממשלה לשעבר אריק שרון. המחיר ההתחלתי, אם תהיתם, עומד על  20,000 דולרים. 
הטרקטור, מסוג "McCormick"  שימש את שרון בין השנים 1974-1968, בעבודתו בחוות השקמים, מקום מגוריו. לימים, כאשר נוכח שרון כי הטרקטור גדול ומהיר מדי לצרכיו, החליט למכור אותו ובשנת 1974 הועבר לבעלותו של חקלאי צ׳רקסי בשם קורקוס.
 בשנת 1990 הוצע הטרקטור למכירה פעם נוספת ונרכש על ידי ניר סדן, בעליו הנוכחי. בשנת 2008, בזמן תקופת כהונתו כראש ממשלת ישראל, הוזמן שרון, רה"מ דאז, להשתתף בטקס הנחת אבן הפינה של הישוב נירית, שבגלבוע. ניר סדן, שהתגורר בסמוך ושמע על הטקס המתוכנן, דאג לכלול את הטרקטור בתערוכת הטרקטורים שהוצגה בטקס. עם תחילת האירוע ומיד כשעלה שרון לבמה, זיהה את הטרקטור ובדבריו כינה אותו "חברו הראשון". 

 סדן, הבעלים של הטרקטור, מסביר מדוע החליט למכור אותו כעת: "כבוד הוא לי להיות חלק מן השרשרת אשר משמרת את מורשתו של איש יקר וגדול זה אשר תרם כה רבות למדינת ישראל. בחרתי להציע את הטרקטור במכירה פומבית ב-eBay משום שהיא מאפשרת להגיע למספר עצום של אנשים, כך שהטרקטור יגיע לידיים טובות".