שוק המניות של תל אביב סיים את המסחר של היום בעליות שערים קלות, הרבה בהשפעת עליות השערים שהיו ביום שישי האחרון בניו יורק .
עליות השערים של הבורסה היום משקפות את החזרה לנורמליות משום שמדובר בעליות שערים מתונות  במחזור עסקים נמוך, כפי שקורה מדי יום ראשון כשהמשקיעים הזרים לא פעילים בגלל השבתון בשוקי המניות של העולם.
מלבד ההשפעה החיובית של שוקי המניות מעבר לים, המשקיעים גם הושפעו ממצבם של חברות שונות. היום למשל המניה של אל על ירדה ב-9.94% וזה משום העלייה המחודשת במחיר הנפט הגולמי. הוצאות הדלק הם אחד הסעיפים החשובים והגדולים של חברה כמו אל על. 

אין זה מפתיע שעליית מחיר הנפט הגולמי, שתשפיע על מחיר הדלק הסילוני תביא לירידת המניה של אל על, שכן היא תפגע בהוצאותיה של אל על וכפועל יוצא ברווחיות שלה. גם מניות פרטנר וסלקום ריכזו עניין שכן מתברר יותר ויותר שההערכות למכירת גולן טלקום היו מוקדמות.
על רקע זה המניה של פרטנר עלתה ב-0.10% וזו שלך סלקום ירדה ב-1.4%. אך המנייה שבלטה הכי הרבה הייתה כלכלית ירושלים. על רקע מכירת החברה לאחים נקש היא קפצה ב -22.21%. בסיום המסחר המדדים המובילים עלו, המעוף ב 0.53 ל 1,605.09 נקודות, הת"א 100 ב-0.67% ל-1,407.73 נקודות ואילו מדד הבנקים עלה ב-0.30% ל-1,383.83 נקודות.