הדולר התחיל את שבוע המסחר בשוק המטבע של ישראל בהתחזקות ולנוכח הבעיות בסין והאפשרות ששערי הריבית הדולריים יעלו כבר השבוע, הדולר במגמה חיובית כך שנשאלת השאלה האם הדולר יפרוץ את מחסום ארבעת השקלים.



במחלקת המחקר של FXCM ישראל לא סבורים ששערי הריבית הדולריים יעלו והם מציינים הבוקר ש"הדולר-שקל ממשיך לדחוף מעלה ומנסה לפרוץ את אזור ההתנגדות המשמעותי של 3.94-3.95. גם בשוק המט"ח העולמי, למרות הירידות במניות, ראינו ירידה בתנודתיות, לאחר הסערה של השבוע שעבר וזה סימן מעודד. בשוק המניות, הירידות היו מתונות יחסית ואף צפויות לאחר העליות החדות שחתמו את השבוע הקודם ואולם ניכר שעדיין קיים חשש גדול שמדובר רק בהפוגה לפני הגל הבא והשבוע הקרוב יהיה קריטי".



עוד הוסיפו: "בשוק המט"ח, הדולר שוב חוזר לפוקוס, כאשר בשוק סופרים לאחור עד לישיבת הריבית של חודש ספטמבר, שעד לא מכבר העריכו שבה צפוי הבנק לבצע את העלאת הריבית הראשונה. לפי שעה, לאור הטלטלה האחרונה, נראה כי גוברים הסיכויים שבפד יעדיפו לדחות את העלאת הריבית לפחות בחודש נוסף וזאת מאחר שיהיה זה בלתי מושכל להעלות ריבית כשהשוק נמצא במצב כה רגיש, שכל מהלך עשוי להוציא אותו משיווי משקל. הפרסום המרכזי השבוע יהיה דוח התעסוקה בארצות הברית. נתון טוב צפוי לתת רוח גבית מחודשת לדולר".