המסחר בבורסה בתל אביב מתנהל בשעה זו בירידות שערים קלות, על רקע המשך החשש מהידרדרות המצב הביטחוני ולאחר הנעילה המעורבת אתמול. בוול סטריט ננעל אתמול המסחר בעליות שערים קלות, כשהמשקיעים ממתינים להמשך עונת הדו"חות, כשהשבוע צפויות כמה מחברות הענק במשק האמריקאי לדווח למשקיעים ולהשפיע על המסחר.

אצלנו, כאמור, מתנהל בשעה זו המסחר בירידות קלות. אמנם גל הטרור אשר שוטף את המדינה ונמשך גם הבוקר לא מבריח בינתיים את המשקיעים, אך המשך חוסר היציבות לבטח אינו גורם לנחת רבה בקרב המשקיעים בבורסה, והחשש מפני השפעה שלילית על המדדים ממשיך להתעצם.
על רקע כל אלו, כאמור, מתנהל בשעה זו המסחר בירידות שערים קלות. מדד ת"א 25 נחלש בשעה זו ב-0.55, מדד ת"א 100 יורד ב-0.4% ומדד הבנקים מאבד 0.8% מערכו. מדד התקשורת נחלש ב-0.5%, מדד הנדל"ן יורד 0.5% גם כן ומדד הנפט והגז דווקא מתחזק ומטפס ב-0.5%.

בגזרת המניות, את עיקר תשומת הלב מרכזת בשעה זו מניית חברת כיל, אשר הודיעה הבוקר על הקמת פרויקט חדש בשיתוף עם יצרנית הפוספט הגדולה ביותר בסין. מניית החברה מתחזקת בשעה זו בתגובה ומוסיפה 0.8% לערכה. מניית שזינקה אתמול בחדות מוסיפה להתחזק גם הבוקר, ומטפסת כעת ב-1.2% נוספים. מניית טבע מתחזקת גם היא ומוסיפה 0.9% לערכה לאחר ששבה עם פער חיובי מהמסחר בניו יורק.

לכתבה באתר פורבס