"על רמת השירות בהוט היה הרבה מאוד מה להגיד בעבר. ללא שירות איכותי אי אפשר להפוך לחברה מנצחת. השירות אצלנו השתפר והוא היום מהטובים בעולם התקשורת. אני מזמינה אתכם לבדוק אותנו". כך אמרה אתמול מנכ"לית הוט, טל גרנות־גולדשטיין.



 זוהי ההופעה פומבית הראשונה של המנכ"לית, שמונתה לתפקיד לפני שלושה חודשים. "הוט" נשלטת על ידי קבוצת התקשורת הבינלאומית אלטיס שבבעלות פטריק דרהי. אתמול כינסה החברה מסיבת עיתונאים לחשיפת הדור הבא של ממירי הטלוויזיה, המכונה "פייבר בוקס".
 
גרנות שחררה אתמול מספר נתונים בנוגע להרגלי הצפייה בטלוויזיה. לדבריה, 70% מתכני הצפייה הם בתוכניות של "הוט".  זמן הצפייה הממוצע של משפחה ישראלית עומד על 18 שעות (של כל בני המשפחה במצטבר). עוד מתברר שמשפחה כזו מחזיקה בשלושה ממירים.
 

בהתייחסה לשיפור ברמת השירות, הוסיפה המנכ"לית: "סקר של מכון דיאלוג שנערך אחרי החגים הראה שהוט והוט מובייל מובילות את רמת השירות מבחינת זמני ההמתנה למוקדים. זמן ההמתנה לנציגי הוט היה הקצר ביותר ועמד על 51 שניות".
 
במספר פניות הלקוחות נרשמה ירידה של 28% בהשוואה לקיץ 2014. בפניות למוקדי השירות יש ירידה של 47%. כמו כן נרשמה ירידה של 30% בתלונות לגופי הרגולציה השונים.
 
"המטרה שלי היא להחיל את מהפכת השירות בבנקים ובקופות החולים גם לגבי הוט, אמרה אתמול גרנות. "את הבעיות של הלקוחות אפשר לפתור באמצעות שירות מרחוק וללא טכנאי. אנחנו עושים את כל המאמצים לטפל בלקוחות באמצעים נוספים כמו פייסבוק. לעתים אם יש תקלה מסוימת בבניין, אנחנו מטפלים בכך מאחורי הקלעים, עוד לפני שהלקוח בכלל מודע לתקלה".
 
הוט חשפה אתמול פיתוח טכנולוגי שעשוי לספק לה יתרון משמעותי על פני המתחרים. מדובר בתיבת "מיני פייבר בוקס" שאמורה להוות את הדור הבא של הטלוויזיה והאינטרנט.
 
בממיר החדש מותקנת טכנולוגיה אלחוטית המאפשרת שליטה בטלוויזיות בכל חדרי הבית. הרשת האלחוטית מסייעת להתגבר על  קשיי הקליטה ומאפשרת עדכון של הקלטת תוכניות תוך תיאום של שירותי הענן.
 
בנוסף, מי שצפה בתוכנית, נניח בסלון, יוכל להמשיך לעקוב אחריה בכל אחד מחדרי הבית. הטכנולוגיה החדשה מאפשרת צילום מרחוק ושידור בזמן אמת של החומר המצולם באמצעות הטלוויזיה.
 
הממיר החדש כרוך בתוספת תשלום של 30 שקלים לחודש (לשלושה חודשים) ללקוחות החברה הקיימים. ללקוחות מצטרפים העלות הכוללת תעמוד על 279 שקלים לחודש לתקופה של ארבע חודשים, ולאחר מכן ייגבה מחיר של 389 שקלים. הוט החלה אתמול במסע פרסום של השירות החדש, שיבוצע באמצעות משרד הפרסום "ראובני פרידן".