המנכלי"ת החדשה: "השירות בהוט הוא מהטובים בישראל"

טל גרנות בהופעה פומבית ראשונה: "עלינו למקום הראשון בקיצור זמן ההמתנה במוקד. משפחה צופה בממוצע 18 שעות ביום בטלוויזיה". נחשף ממיר השולט בטלוויזיה מכל חדרי הבית

יהודה שרוני צילום: ראובן קסטרו
טל גרנות-גולדשטיין
טל גרנות-גולדשטיין | צילום: רמי זרנגר

"על רמת השירות בהוט היה הרבה מאוד מה להגיד בעבר. ללא שירות איכותי אי אפשר להפוך לחברה מנצחת. השירות אצלנו השתפר והוא היום מהטובים בעולם התקשורת. אני מזמינה אתכם לבדוק אותנו". כך אמרה אתמול מנכ"לית הוט, טל גרנות־גולדשטיין.

הממיר החדש כרוך בתוספת תשלום של 30 שקלים לחודש (לשלושה חודשים) ללקוחות החברה הקיימים. ללקוחות מצטרפים העלות הכוללת תעמוד על 279 שקלים לחודש לתקופה של ארבע חודשים, ולאחר מכן ייגבה מחיר של 389 שקלים. הוט החלה אתמול במסע פרסום של השירות החדש, שיבוצע באמצעות משרד הפרסום "ראובני פרידן".

תגיות:
הוט
/
מנכ"לים
פיקוד העורף לוגוהתרעות פיקוד העורף