עובדי "גולן טלקום" נטשו היום (שני) בשעות אחר הצהריים את עמדות השירות והמכירה ברחבי הארץ, כמחאה על סירובו של בעל החברה מיכאל גולן לנהל מולם מו"מ להסכם קיבוצי כפי שהתחייב לעשות. ההסתדרות הלאומית, המייצגת את עובדי גולן טלקום הדגישה כי מדובר ב"שביתה ללא הגבלת זמן".



כמעט 100% מהשירות המוענק ל-85,0000 לקוחות גולן טלקום ניתן בדוכני המכירות. לכן, הודגש כי בעקבות השביתה, שירות המוקדים הטלפוניים יינתן בינתיים ללקוחות, אך למספר ימים בלבד.



יניב מזרחי, מנהל חטיבת הארגונים בהסתדרות הלאומית, ציין כי "חבל שמיכאל גולן לא עומד בהתחייבות שנתן בכתב לעובדים שלו בדיוק לפני שבוע. גולן התחייב להיכנס למשא ומתן אינטנסיבי וכן עד לחתימה על הסכם קיבוצי".



בהסתדרות הלאומית מאשימים את מיכאל גולן כי במקום לעשות זאת הוא ממשיך לגרור רגליים: "חבל שהוא עצמו שוכח את המקום שהוא היה בו בדיוק לפני שבוע, ממש בשיא הדיווחים על העסקה למכירת החברה. אז, התנהג אחרת, שיגר מכתב מחו"ל והתחייב לעובדיו. הערב מתברר כי עולם כמנהגו נוהג בגולן טלקום".



הודיה אוהב שלום, יו"ר ועד העובדים, הוסיפה: "קצנו בהבטחות שווא. העובדים הושיטו יד לשלום והערב, אנו מגלים כי אין בכוונת הנהלת החברה לעמוד בהתחייבות שגולן עצמו נתן לנו. לא ברור לי מדוע חברה אשר חרב השביתה עומד לראשה איננה מתנהגת באחריות כלפי מאות אלפי לקוחותיה בכל רחבי הארץ ולא יושבת למשא ומתן סביב השעון עד שנגיע לפתרון מוסכם".



כזכור, בעקבות המו"מ על מכירת החברה לסלקום, התפטרו בשבועות האחרונים עשרות עובדים והנהלת החברה אינה מצליחה לגייס עובדים חדשים.