כמעט 100% מהשירות המוענק ל-85,0000 לקוחות גולן טלקום ניתן בדוכני המכירות. לכן, הודגש כי בעקבות השביתה, שירות המוקדים הטלפוניים יינתן בינתיים ללקוחות, אך למספר ימים בלבד.
יניב מזרחי, מנהל חטיבת הארגונים בהסתדרות הלאומית, ציין כי "חבל שמיכאל גולן לא עומד בהתחייבות שנתן בכתב לעובדים שלו בדיוק לפני שבוע. גולן התחייב להיכנס למשא ומתן אינטנסיבי וכן עד לחתימה על הסכם קיבוצי".
הודיה אוהב שלום, יו"ר ועד העובדים, הוסיפה: "קצנו בהבטחות שווא. העובדים הושיטו יד לשלום והערב, אנו מגלים כי אין בכוונת הנהלת החברה לעמוד בהתחייבות שגולן עצמו נתן לנו. לא ברור לי מדוע חברה אשר חרב השביתה עומד לראשה איננה מתנהגת באחריות כלפי מאות אלפי לקוחותיה בכל רחבי הארץ ולא יושבת למשא ומתן סביב השעון עד שנגיע לפתרון מוסכם".