פיתוח ישראלי מאפשר לבדוק את האפקטיביות של פרסום מוצרים

המערכת המבוססת על חברה אמריקאית תאפשר ניטור ומקסום של החזר ההשקעה המגיע מכל ערוץ מדיה פרסומי, קמפיין או שיחה עם לקוח

מעריב אונליין - לוגו צילום: מעריב אונליין
איש עסקים, מס הכנסה
איש עסקים, מס הכנסה | צילום: ingimage ASAP

הפתרון שמשיקה החברה מבוסס על פיתוח ושדרוג טכנולוגיה של חברת CallTrackingMetrics האמריקאית, המספקת כלי תוכנה למעקב ולאופטימיזציה של שיחות טלפון מכירתיות. הסטארט אפ הישראלי אף מספק ללקוחות המקומיים תמיכה מלאה במערכת. התוכנה מעדכנת את מנהלי השיווק, מובילי הקמפיין ומקבלי הפניות - מי התקשר כתוצאה מכל פרסום ומכל מדיה, איך הוא מצא את המפרסם, מהם דפוסי זמני ההתקשרות והמיקומים של הפונה, מהן מילות המפתח שהובילו לפנייה ואלו עמודי נחיתה או תכני קריאייטיב הובילו לפנייה.

ביכולתה של המערכת לספק דוח שמפרט את ההחזר על ההשקעה (ROI) בפרסום עבור כל אחד מהקמפיינים. המידע אודות הלקוח המתקשר מופיע בזמן אמת על המסך של המערכת מרגע הישמע צלצול הטלפון והוא מסייע לספק למתקשר מענה רלבנטי ולבצע מהלך מכירתי אפקטיבי.

תגיות:
פרסום
/
סטארטאפ
פיקוד העורף לוגוהתרעות פיקוד העורף