מפתחים פטנטים: חברת הסטארט אפ הישראלית Way2CU פיתחה את Callbox, מערכת למדידה מדויקת של אפקטיביות פרסום וייעול קמפיינים. תוכנת Callbox, אשר פועלת בענן במתכונת תוכנה כשירות (SaaS – Software as a Service), מאפשרת ניטור ומקסום של החזר ההשקעה המגיע מכל ערוץ מדיה פרסומי, קמפיין, לקוח ושיחה עם לקוח ומייעלת אפקטיביות של קמפיינים פרסומיים בשיעור ממוצע של עשרות אחוזים.



הפתרון שמשיקה החברה מבוסס על פיתוח ושדרוג טכנולוגיה של חברת CallTrackingMetrics האמריקאית, המספקת כלי תוכנה למעקב ולאופטימיזציה של שיחות טלפון מכירתיות. הסטארט אפ הישראלי אף מספק ללקוחות המקומיים תמיכה מלאה במערכת. התוכנה מעדכנת את מנהלי השיווק, מובילי הקמפיין ומקבלי הפניות - מי התקשר כתוצאה מכל פרסום ומכל מדיה, איך הוא מצא את המפרסם, מהם דפוסי זמני ההתקשרות והמיקומים של הפונה, מהן מילות המפתח שהובילו לפנייה ואלו עמודי נחיתה או תכני קריאייטיב הובילו לפנייה.



ביכולתה של המערכת לספק דוח שמפרט את ההחזר על ההשקעה (ROI) בפרסום עבור כל אחד מהקמפיינים. המידע אודות הלקוח המתקשר מופיע בזמן אמת על המסך של המערכת מרגע הישמע צלצול הטלפון והוא מסייע לספק למתקשר מענה רלבנטי ולבצע מהלך מכירתי אפקטיבי.