רשת מלונות דן מנהיגה תוכנית אירוח ייחודית המתאימה לצרכים של התייר הסיני. זו הפעם הראשונה שהרשת מתאימה את פעילותה לצורכי יעד של אורחים מסוימים. הדבר נעשה לנוכח עלייה משמעותית בהיקף התיירות מסין.
 
נוהל האירוח החדש כולל בין השאר עמדות אוכל סיני בארוחות הבוקר במטבחי מלונות הרשת, הוספת ערוצי טלוויזיה סיניים בחדרים והצבת חוברת מידע לאורח מתורגמת לסינית. 
 
רשת דן אבזרה בנוסף את חדרי המלונות במוצרים שהתייר הסיני רגיל ומצפה לקבל במלונות ברחבי העולם, כגון: שטיחון לבן לצד המיטה, מברשת ומשחת שיניים וערכה להכנת תה בתפזורת (לא שקיקים) עם שלושה סוגי התה הכי אהובים עליהם: תה ירוק, יסמין ופירות.
 

מספר התיירים היוצאים מסין עולה בכל שנה באופן משמעותי. ב־2012 הפך שוק התיירות היוצאת מסין לגדול בעולם, עם 83 מיליון תיירים. הוצאתם נאמדת ב־102 מיליארד דולר. ב־2014 טיילו בעולם 116 מיליון תיירים סיניים והוצאתם נאמדת ב־120 מיליארד דולר. כמות הלינות של תיירים סיניים במלונות דן גדלה בשלוש השנים האחרונות ב-450%.