שוק המניות של תל אביב סיים את יום המסחר היום (ראשון) בעליות שערים, כשהבורסה קיבלה רוח גבית חזקה מהתחזיות של הבנקים אשר ממליצים על תיק ניירות ערך מנייתי, שכן לדעתם רמת מחיר אגרות חוב גבוהים ואילו מחירן של המניות בארץ ומחוצה לה משקפים את ערכם הריאלית. גם יצחק תשובה תרם היום את חלקו לעליית שערי המניות, שכן הוא אמר היום שהוא מאמין שימצא עוד גז באזור הכלכלי של ישראל. דברים אלו העלו את הביקוש למניות חברות הגז ושערם של אלו עלה , אבנר ב-3.41% דלק קידוחים ב-1.48% ורציו ב-3.0%.  

מניות נוספות שעלו ב-6.61% בגלל הירידה במחיר הנפט הגולמי וכי"ל עם עליה של 3.75% בגלל העלייה במחיר הסחורות בעולם.
 
הבורסה ננעלה היום כשעיניה נשואות לשוקי המניות של העולם עם פתיחת השוק מחר. קשה להעריך לאן נושבת הרוח, אם כי השבוע בין חג המולד וראש השנה האזרחי הוא שבוע שבדרך כלל שקט בכלכלות העולם וכפועל יוצא גם בשוקי ההון שלה. מחר הוא גם היום שבו בנק ישראל מפרסם את החלטתו לגבי גובה הריבית בינואר. לדעת מומחים הבנק המרכזי לא יעלה את הריבית ובוודאי לא יוריד אותו והנגידה קרנית פלוג גם התבטאה כך, אולם לנוכח הלחצים שמפעיל עליה שר האוצר כדי שתעלה את שיעור הריבית כדי לפגוע בביקוש ההשקעתי לנדל"ן, אין לדעת מה יקרה.

ובינתיים, המניות עלו בתל אביב ,המעוף והת"א 100 ב-1.08% ל-1,533.85 נקודות ו-1,321.85 נקודות בהתאמה, ואילו מדד הבנקים עלה ב-1.33% ל-1,329.0 נקודות. המחזור היומי גובה יחסית לימי ראשון 839.49 מיליון שקל.